söndag 6 november 2011

Söndags mys!!!

Då var denna helgen slut igen...och detta lovet... Helt sjukt så fort det har gått och jag har inte haft chansen att vila något :-( Känner mig tröttare än tröttast :-( Så nu skulle jag behöva ett eget lov ;-) hihi Men nej nej det får man inte... Imon startar en tuff men rolig vecka :-) Massa prov och inlämnings uppg. och lektioner. Men denna vecka är det nog bra att jag kommer ha att göra... För from denna veckan ska vi prova ett nytt schema med tjejerna... Nu ska dom vara hos M 5 dagar på raken ist för 3 ena veckan och 2 andra veckan... Sen ska dom vara hos mig i 9 dagar och sen ska det rulla på... Så ska vi se hur tjejerna känner för det... Dom är lite tveksamma nu men vi måste prova iaf. Och vi har bytt helger oxå... Mycke för att M inte kan ha tjejerna typ något fram till jul och då la jag fram förslaget att byta helt... Så nu hoppas jag verkligen han har "sina" dagar så tjejerna får träffa sin pappa... Men gud så jobbigt det kommer att vara utan dom i 5 dagar :-( Men tur jag har massor i veckan :-) Så går det kanske snabbt!!!

I fredags skulle jag Terese och Sara ute och äta och gå ut och kolla läget i Kna lite ;-) Vi hade verkligen super roligt som vanligt men denna gången slutade kvällen lite tidigare än sist och tur var väl det eftersom Ida fisen skulle komma hem kl 8 på morgonen efter :-P Men jag har verkligen så roligt med dessa brudarna :-) Alltid lika underbara!!! Tack brudar!!!


Mums!!!



I lördags hade jag och Ida en mysdag i soffan...hon var verkligen jätte trött och det var ju mamma me ;-) hihi Så massa film och godis laddade vi me :-) Jullan var inne i Kna med gymnastiken och tränade i en speciell hall...vet inte så mycke om hallen mer än att dom har något som heter air floor och lite andra bra saker för gymnaster :-) Hon hade verkligen super roligt sa hon men idag har hon sån träningsvärk i magen ;-) hihi söting! Så igår fick jag och Ida en heldag själva med mys och det är inte så vanligt...så roligt!!!

Igår åkte jag hemifrån lite sen när jag lämnat Ida :-) Skönt att komma iväg lite och med trevligt sällis även det inte gick att streama ;-) hihi Hade en super mysig och härlig kväll...sån man inte vill ska ta slut riktigt...men men det kommer flera ;-) Nice***

Idag har jag och mina tjejer vsrit på Talang finalen tillsammans med Sara :-) Tänk så mycke duktiga barn det finns i våran kommun :-) Det var helt underbart att höra alla dessa... Men naturligtvis glömde jag ju kameran hemma så det blev as dåliga bilder med min mobil :-( Men men...kul var det iaf :-) Och i år vann förra årets tvåa :-) Anna Jocobsson!!! Grattis!!!

Nej nu blir det lite soff häng... Orkar verkligen inget annat... Så det får bli plugg imon :-)

XOXO***

Inga kommentarer: