onsdag 16 november 2011

Mår pyton :-(

Fy nu var det tydligen min tur :-( Tjejerna har varit dåliga i omgångar efter att deras pappa varit dålig, men nu är dom lite piggare... Bara Ida som är dunder förkyld men det är ju nästan alla nu tyvärr :-( I morse vaknade jag dålig :-( Ont i halsen och feber... Och när jag är dålig så har jag sååå svårt för att äta och det blir att min kropp blir ännu dåligare och jag blir otroligt illamående hela tiden :-( Så idag har jag försökt sova en massa men svårt när man är så varm. Så lite pluggande har det blivit ändå. Men även man är sjuk så ska ju barnen lämnas och hämtas i skolan och ikväll har Jullan gymnastik oxå :-S Just nu är dom iväg hos Tommy o Frida och leker lite... Vi hade ju bestämt träff idag men jag orkar verkligen inte men Tommy ville så gärna att Frida skulle få träffa tjejerna och mina ville ju oxå det, så han var så söt och hämtade dom...så nu är det nog full rulle där borta ;-)

Jag måste fasen bli frisk till på fredag... Det är liksom ingen alternativ :-S För i helgen ska det bli så underbart!!! Jag ska passa T´s alla barn och även ha mina kidz. Så det blir jag och sex ungar :-) Jag har nämliger "sparkat" iväg föräldrarna :-) Dom behöver verkligen lite tid på tu man hand! Och jag får ha alla dom underbara!!! Så då blir alla glada!!! hihi :-)

Och idag fyller min underbara farmor år!!! GRATTIS på din dag!!!


 
Nu ska jag försöka mig ut i köket och se om jag kan få i mig något...

XOXO***

Inga kommentarer: