måndag 14 november 2011

VAB

Idag blev det en VAB dag med Ida fisen... I morse mådde hon jätte dåligt, ont i halsen och mådde illa när hon åt frukosten... Hela fm låg hon bara på soffan och kollad lite tv men sen efter lunchen piggade hon på sig. Hoppas hon mår bättre tills imon så hon kan gå i skolan. Men visst har vi haft en riktigt mysig dag :-) Hon har suttit hos mig hela tiden nästan när jag pluggar och gosat. Rätt mysigt att fått en sån här dag idag efter dom varit borta så länge. Och hon har så goa kommentarer... Mamma jag älskar dig ända till månen :-) Söting!!! Vi hämtade hem Jullan vid två när hon slutade och dom satte igång och lekte direkt och jag kunde fortsätta plugga lite till :-) Dom smet in till grannen en sväng oxå :-) Sen har vi varit nere på Studi 4nio för att ta bort Jullan öronhängen och sätta i nya :-) Det gick så där i början men sen lyckades det :-) Och nu är hon super glad med nya hängen i öronen :-) Men nu kommer vi får tejpa dom varje gång hon ska träna så det inte händer en olycka. Resten av kvällen har vi ätit go middag och bara myst en massa... Denna gången dom "kom hem" har varit helt annorlunda...så lugn och skön. Märks verkligen att dom tyckte det var skönt att komma "hem" igen :-) Och det gör mig jätte glad, även dom naturligtvis har haft det bra hos M. Nu ligger dom och sover så gottit i deras sängar och innan jag lägger mig smygger jag alltid i och pussar lite på dom ;-9 Då somnar mamma och gott ;-) hihi

Annars idag har jag haft en underlig känsla i kroppen... Kan inte alls sätta fingret på vad det är :-S Känns inte bra alls iaf... Mycke känslor har det ju varit den senaste tiden och många positiva såna... Men hela jag känns så annorlunda och märklig ikväll... Gillar inte alls när jag inte förstår min egen kropp och känslor... Men det är säker i ordning imon igen :-)

Och imon blir det hemstudie hela dagen... Så jag hoppas jag hinner få mycke gjort... Sen på kvällen kommer troligen en gammal kompis hem på fika och lite tjej snack... Det ska verkligen bli super roligt... Så otroligt längesen vi såga och pratade... Ser verkligen fram emot det!!!

Nej nu ska jag försöka ge mig på tvätt högen och försöka vinna över den oxå :-P Att det aldrig tar slut alltså :-S Hehehe



XOXO***

Inga kommentarer: