måndag 7 november 2011

Skola...

Idag var det skol time igen... Många timmar blev det i skolan och lite fick man gjort iaf ;-) hihi. Men ärligt...min sista lektion vet jag inte hur jag ska kunna lära mig något av??? Alla i klassen känner likadant...Läraren är så otroligt dåligt förbered och halva lektionen går ut på att hon kopierar papper och lämnar ut gamla uppg. Inte alls ok... Vi vill ha lektion men olika genomgångar och få chans att lära oss nått... Vi är alla så besvikna så det får snart bli att vi går till rekton för lite samtal...tråkigt att det ska behöva bli så... Inga tvivel att hon inte är duktig i sitt ämne men att lära ut kan hon verkligen inte :-(
Imon ska jag in på sjukan igen för mitt dropp... Så då ska jag slå "ihjäl" några timmar där ;-) Tur man har massa att plugga ;-) hihi Sen brukar tiden gå väldigt fort eftersom det ska tas prover under tiden och blodtryck med jämna mellan rum. Men imon tänker jag ha datorn med mig så jag kan vara såååå flitig ;-) Har bara en dum tid så jag måste äta lunch där inne och jag har inge bra att ha med mig :-S Men får lösa det imon innan jag åker in...

Idag var det dax för vägning på vågen igen ;-) Har mina egna dagar som jag väger mig lite för att ha lite koll på vad som händer ;-) Så idag står jag på - 26.8 :-) Så roligt faktiskt!!! Fast jag är så tacksam att det inte går så fort nu... Sista månaden har jag "bara" gått ner 3 kg :-) Och det är för jag följer dietistens råd... Vill ju inte gå ner för fort och inte för mycke heller ärligt... Så nu hinner både jag och kroppen me ;-)

Imon får jag lite trevligt sällis oxå :-) Ska bli roligt!!! Har ju bara inte så många kanaler ;-) Men får väl hitta på något annat :-P Sitter och funderar lite på vad vi ska äta... Är ju aldrig sugen på något... Men något gottit blir det säkert :-) Önskar man vore hel ledig några dagar men får smita iväg lite då och då på mina lektioner :-P Ser fram emot imon iaf!!!

Nej nu ska jag hoppa i säng så jag orkar upp imon ;-)

XOXO***

Inga kommentarer: