fredag 18 november 2011

Är jag gammal eller???

OMG var med om något igår som jag visserligen visste skulle komma men inte NU!!! Julia kom med frågan om SEX..... Och ärligt blev jag nog stel som en pinne :-S Helt chockad.... Men man var ju tvungen att vara pedagogiskt och svara på hennes frågor... Men det var lite mera än vad jag klarade av stund vis... Försökte hålla mig till korta och fakta svar och Julia var mycke nöjd och det kändes skönt... Men jag visst så klart att detta skulle komma men tyckte det var för tidigt för MIG hahaha Känner mig super gammal nu alltså :-P Jag var inte lika redo som Julia var för detta...fast jag vet inte om man någonsin är redo för detta som förälder :-S Men nu var första delen avklarad puuuuu hihihihi
Igår låg jag annars bara hemma och försökte kurera mig inför dagen och jag lyckades lite ;-) Idag känner jag mig väldigt medtagen men ingen feber... Förkylningen är så dryg och jag nyser hela tiden...känns som hela hjärnan ska nysas ut :-P hehe Men det funkade :-) Idag vid halv två tiden åkte jag och mina sessor upp till Terese och Ronny för att skicka iväg dom över helgen!!! Så hela em och kvällen har det varit super roligt och mysigt med alla 6 barnen :-) På kvällningen tappade Ida verkligen humöret tyvärr och det har varit jätte jobbigt ända tills hon la sig :-( Så tråkigt... Hoppas hon vaknar piggare imon :-)
I em var vi iväg allihopa på lekparken här bortan för och undertiden dom stora barnen lekte runt satt Theo och Tuva och tittade glatt och oj vad dom skrattade och pratade :-) Underbar syn :-) Sen när vi kom hem så ville alla hjälpa till med maten... Tacos hade kidzen beställt :-) Det var verkligen super mysigt att laga tillsammans med dom stora och twinsen satt och provsmakade allt och alla var såååå glada och nöjda och hela middagen var helt underbar!!! Nattningen av dom små gick super lätt...dom är verkligen jätte duktiga på att somna i sina sängar till sin speldosa :-) Men nu känner jag att det är nog dax för mig att lägga mig oxå...inte varje natt man ska upp och mata twins och sen lyckas somna om ;-) Sen sover dom nog inte lika länge som jag brukar göra hihi
Och imon är det nya äventyr för oss :-) Natti natt på er söta!!!




XOXO***

Inga kommentarer: