söndag 25 september 2011

Helgen slut

Nu var denna helgen slut igen... Tiden rinner iväg så otroligt fort nu tycker jag... Jag har haft en liten pluggfri helg och det har varit jätte skönt. Igår var det dax för Jullan att vara med på talang och sjunga :-) Hon blev så jätte fin och gjorde bra ifrån sig :-) Hon kom på delad tredje plats och fick diplom och tröja :-) Tror hon var lite besviken men ändå glad :-) Jag är stolt att hon bara vågar... Om två veckor är det Idas tur att vara med... Men henne är jag lite osäker på om hon kommer våga... Men skulle det vara så så är det så helt enkelt. Men hon övar för fullt här hemma den lilla söta :-)

Denna helgen var ju inte "min" med tjejerna men Jullan kom hem redan runt halv åtta för hon ville jag skulle fixa henne och så... Och det betyder jätte mycket för mig faktiskt...plus att jag tycker det är så roligt :-) Sen efter talang var kvar åkte jag hemåt för att vila lite... På kvällen hade jag en trevlig sådan...mycke nyfiket och spännande... Men tankarna flyger runt och funderingar dyker upp... Ibland önskar jag att jag hade svar på allt för det hade ju varit så mycke enklare ;-) hehe Men så är ju inte livet riktigt. Så nu går tankarna för full rulle och än kommer jag inte fram till något klokt hahaha Sen finns det ju något annat som lockar och funderas över... Och det gör inte saker och ting lättare... Men får ta en dag i taget...och se var jag hamnar.

Idag har söta Katrin och hennes vän Sara varit här och fått sina naglar fixade :-) Super kul att träffas igen och så roligt att se Katrin så glad och kär igen :-) Och nöjd blev hon oxå :-) Kan ju fortfarande inte lägga in bilder på min nya dator men ska försöka lösa det på tisdag så då kommer det lite bilder :-)

Imon ska jag passa Tereses twins :-) Hon ska in på en op och vill så klart ha Ronny med sig så då får sötingarna vara hemma hos mig :-) Ska bli super mysigt... Sen får vi väl se hur bra det går hihihi Ska ut med vagnen och gå en runda så dom kan somna lite... Sen får det bli en massa bus och gos :-) Är så glad att Terese vill lämna dom små söta hos mig och hon känner sig så lugn :-)

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla en film och sova sött...och inte tänka för mycket ;-) hihi

XOXO***

Inga kommentarer: