söndag 11 september 2011

Tiden går...

Tiden går för snabbt alltså... Herregud...om drygt en vecka fyller min Jullan 10 år...vart har tiden tagit vägen??? Idag har hon planerat sin dag och sitt kommande kompis party :-) Det blir nog en rolig kändis fest ;-) hihi Jag tyckte hon kunde ha sitt party hos sin pappa i år eftersom han själv slängt ut frågan...men det satt långt inne för henne. Men till slut kändes det ok för henne oxå :-) Här hemma kommer vi naturligtvis ha kalas oxå för henne :-)
Men åter igen...var har tiden tagit vägen??? Nu idag är man den viktigaste i världen för henne och om 10 år så kommer hon bara vilja flytta :-P hihi kanske jag oxå vill ;-) hihi eller nääää.... Tiden går sååå fort... Så nu har jag bestämt mig för att leva i nuet och njuta av våra dagar :-) Och bromsa om jag kan ;-) hihi

Idag har det annars varit en liten tråk dag... Min mage har inte alls velat som jag vill... Måde dåligt i 4 timmar sen var jag helt slut... Så det har bara blivit en mys och film dag :-) Med det var så skönt!!! Nu sitter jag och tggar ner framför Idol... Sen får det nog bli sängen...Men någon film på datorn :-)

XOXO***

Inga kommentarer: