lördag 3 september 2011

Helg igen :-)

Oj vad fort denna veckan gick...och oj vad mycke jag haft att göra :-) Roligt!!! I Tisdags var jag och tjejerna bjudna på Pomp de Lux party hemma hos goa Lisa :-) Och jag säger bara...herregud så fina kläder det finns...och super svårt att välja för man kan ju inte köpa allt :-P Eller??? hihi Julia var verkligen super intresserad och "drog" i alla plaggen och skrev upp vad hon ville ha hihi Ida var mer intresserad av att leka med alla andra barnen... Det var en super trevlig kväll iaf!!! Tack Lisa!!!

I onsdags var jag först på lektion och sen åkte jag in till K-na för att få mitt dropp igen... Snälla Sara följde med mig in och det var jätte trevligt att få lite sällis där inne... Det blir rätt långa och dryga timmar där inne. Och vi var så super duktiga och gjorde vår engelska läxa och lite mera :-) Sen när jag väl var klar (4timmar senare) så åkte vi på en liten shopping runda :-) Men det var inte mycke vi hittade... Sara hittade lite skor och så... Sen på kvällen var jag med Sara och Maria på gymet...och skulle gå på mitt första indoor walking pass...var rätt nervös ärligt att jag inte skulle klara passet...men det gjorde ja...ha... Var så jäkla stolt över mig själv kan jag lova...och det blir nog roligare och roligare för varje gång när jag kommer in i det :-)

Tjejerna var iväg hos M ons-tor så det var väldigt tomt här hemma... Även Nova och Trassel tyckte det oxå... På torsdagen hade jag två läxor att redovisa först engelskan sen hade jag föredrag i naturkunskapen...och båda gick bra :-) Så det är verkligen full rulle i skolan redan första veckan... Sen på torsdags kvällen kom en tjej som heter Emilia och gjorde sina naglar :-) Super roligt att fixa lite igen!!! Och nöjd blev hon oxå och då blir jag oxå nöjd!!!
Sen igår (fredag) hämtade jag mina sessor och vi hade en super mysig kväll!!! Jag var väldigt trött och hade ont i halsen...och idag vaknade jag förkyld med feber :-( Inte alls roligt... Tur jag har världens bästa tjejer alltså :-) Nu leker dom men Anton för fullt och jag hör såna goa skratt från dom alla tre :-) Härligt!!!

Nu ska jag försöka fixa lite lunch!!!

XOXO***

Inga kommentarer: