onsdag 7 september 2011

Sorgens dag...

Idag är verkligen sorgens dag i hockey världen. Våran allas Stefan Liv omkom idag i en flyg olycka i Ryssland påväg till en premiär match... Han blev endast 30 år gammal och efterlämnar fru och två små barn och många mer där till. Stefan Liv var inte bara en enormt duktig hockey målvakt... Han var en stor profil inom hockey världen som många såg upp till och uppskattade... Han hade det där lilla extra som behövdes för att glatta upp en hel trupp i viktiga stunder... Han var älskad av många och kommer vara enormt saknade av många många mera... Alla mina tankar går till hans unga familj och övriga nära och kära. Mina tankar går även till dom andra omkomnas familjer... Allt för många och unga människor som lämnat jordelivet...


Så jag tänder ett ljus för alla här ikväll och skänker alla mina tankar till er!

Så idag kommer jag inte skriva något annat för orden är för få...

Lev nu, njut av din tid, uppskatta ditt liv, älska dina nära... Livet är för kort för att inte leva!!!

XOXO***

Inga kommentarer: