söndag 11 september 2011

Jag kan...

Kan du så kan jag... Känslan känns inte helt ok men jag måste skydda mig på någotvis. From nu kommer jag leva mitt liv och göra det som är bäst för mig och tjejerna. Någon sa till mig: Ut med det gamla och in med det nya :-) Såååå sant!!! Ibland kan man ha hört en sak massvis med gånger...men när du hör det vid ett speciellt tillfälle där du är mottaglig så har orden en sån annan innebörd... Jag är så tacksam för mina vänner jag har runt omkring mig och ja Marie du hade så rätt om ... Men jag var för snäll för att se det :-S Man ska välja sina vänner med omsorg och eftertanke... Nu tänker jag börja en helt ny resa men mina nära och kära och jag tänker börja njuta av livet jag har :-) Jag tänker inte tillåta vissa saker längre... Nu åker verkligen allt gammalt ut och jag tar in det nya på många plan i mitt liv... Men en sak ska "du" veta... Kan du så KAN jag!!!

Idag har jag haft en härlig dag med mina tjejer :-) Möte upp dom nere på stan för idag var det ju dax för Talangs delfinal 1. Och idag kände vi några stycken av tjejerna som sjöng :-) Och oj så vi hejade!!! Ida och Julia hade gjort ett varsitt plakat med Sagas namn på och höll upp det när hon sjöng så fint :-) Min goa Sara var med oss där nere och lyssnade på att barnen :-) Hon är en sån härlig vän och man kan verkligen vara sig själv i hennes närhet... Och hon förstår så mycke vad man går igenom rent medicinskt och det är jätte skönt faktiskt. Tack fina du för den du är!!!
När talang var slut åkte jag och tjejerna hem och åt lite lunch sen skulle jag iväg en snabbis till Helena och fixa hennes naglar lite fina inför bröllopet hon skulle på :-) Hon blev jätte nöjd!!! Sen körde jag upp Jullan till hennes kompis Isa där hon nu sover så gott ;-) Och på någotvis varje gång som jag träffar Carins (Isas mamma) Så blir vi stående och prata hur länge som helst :-) Och lite trevligt varje gång. Men idag blev det rätt känsliga samtals ämnen men det kändes så skönt att få bolla lite fram och tillbaks faktiskt. Och C är så lätt att prata med...
Ikväll har jag och Ida haft det super mysigt :-) Hon har varit så gosig och kramig...hade hon kunnat hade hon nog suttit innanför skinnet på mig ;-) hihi Söting!!! Min fina granne var inne en stund i kväll och Ida gjorde verkligen allt för att bara få ha sin mamma för sig själv ;-) Och det är så gott att få höra när hon kommer hem: Mamma jag har verkligen saknat dig :-) Hjärtat bara ler :-) Jag skulle egentligen inte ha tjejerna denna helgen men M spelar ju som vanligt...och jag är väldigt tacksam att han frågar mig först för jag har dom mer än gärna... Och tyvärr har det gått så långt så tjejerna bryr sig inte längre... Och det tycker jag är hemskt... Men båda tjejerna var så glada över att komma hem idag :-) Och då blir man så glad som mamma <3
Så resten av helgen ska vi bara njuta tillsammans och mysa!!!

Jag älskar mina sessor så otroligt mycket!!!

XOXO***

Inga kommentarer: