måndag 2 maj 2011

Back to school....

Idag var det dax för skolan igen... Hade info & layout på fm och fick rätt myck gjort... Håller på med ett slutprojekt och det är lite svårt ibland att veta vad läraren exakt vill ha... Men jag gör mitt bästa och håller tummarna :-) Roligt är det iaf.

Idag har jag och mina tjejer äntligen kunnat fira Elli´s 2-års dag :-) Gud vad fort tiden går alltså... 2 år redan... Det blev fika med massa gottit...och massa bus :-) Tjejerna har lekt en massa och jag och Marie har kunnat snacka en massa skit ;-P alltid lika trevligt!!! Elli fick en söt lite vovve som hon kan ut och gå med ;-P hihi.
Sen fick jag äran att dela något väldigt privat för henne och jag är så glad och tacksam :-) Du är nog den duktigaste av oss alla...helt sjukt impad är jag gumman...och sjukt stolt!!! Känner mig själv som en lite mes jämförd me dig ;-) hihihihi Tusen tack för allt idag!!!







Imon är det dax för skolan igen och sen har Ida sin sista träning inför uppvisningen på söndag :-) Ska bli så spännande som vanligt :-) Man är lika stolt över båda tjejerna varje gång :-D i mina ögon är dom så super duktiga!!! Och det är så otroligt roligt att få vara med och träna Idas grupp :-) Dom är så söta och duktiga alla tjejer :-) Hoppas alla tjejer hänger på nästa termin!!!

XOXO***

Inga kommentarer: