onsdag 11 maj 2011

Tankar...

Varför ska en del saker vara så svårt? När man precis har börjar försiktigt tro på att det kanske kommer funka så visar det sig att man gått på det igen :-( Hur mycke ska man tåla? Hur mycke ska man behöva försöka? Jag känner mig ganska så trött på allt detta... Och jag fortsätter att kämpa för tror det kommer gynna mig och tjejerna där framme... Men nu vet jag inte... Jag behöver inte kämpa för att dom ska trivas hos mig... Nej jag måste kämpa för att dom ska åka ifrån mig... Och så får jag detta??? Men jag fortsätter för det sägs att barnen kommer må bäst av det... Men jag vet inte längre... Dom blir ju väldigt påverkade av allt detta... Och hur mycke ska dom orka??? Jag har försökt hålla mig tillbaks men ibland gör det så ont i mig när jag hör tjejernas ord...och deras besvikelser. Det finns mycke som blivit så otroligt mycke bättre men ärligt så är det otroligt lång väg kvar...och mycke att ta igen... Tillslut slutar jag och tjejeran att hoppas... Och ibland tar tjejerna det för givet att det inte blir något...och så ska det INTE vara... Ne...är ärligt så jävla trött på detta så jag spyr... Gör mig illa men låt barnen slippa... Man ska hålla vad man lovat...

Till något roligare... Idag fick jag en kallelse till högskolan i Kristianstad :-) Den 18 maj ska jag ner på ett info möte och sen göra ett prov :-) Spännande :-) Men samtidigt väldigt nervöst :-P Vet inte alls hur många som blir kallade men det ser jag säkert den 18:de. Jippi jippi!!! hehehe

Imon har jag en ledig dag...ska bli såååå skönt... Har bara ett litet möte vid två tiden...resten av dagen ska jag bara försöka njuta och släppa allt :-) Och fint väder ska det ju oxå vara... Me Like!!!

XOXO***

Inga kommentarer: