söndag 8 maj 2011

Ett år äldre :-P

Ja ha...då var man ett år äldre :-S hihi Nu har man rätt till dom där gråa hårstråna och slipper gömma dom ;-P hehe Eller??? Tror jag kommer fortsätta färga mitt hår några år till ;-P Igår hade jag "lite" kalas här hemma med mycke trevligt sällskap :-) Och oj så mycke fint och härliga saker jag fick :-) Är så otroligt tacksam... Tänk att man har så många underbara människor runt sig! Tusen tack allihopa!!! Julia och Ida kom hem en dag "tidigare" för att vara med på kalaset och sen skulle dom ju sjunga för mig i morse... Och jag säger då det... Underbaraer barn får man leta efter :-) Dom har varit knäpp tysta och halv nio kom dom sjungandes... Happy birthday to you... hahahaha och dom satte den hihihihi såååå söta :-) Julia hade suttit och övat lite tyst på morgonen med Ida :-) Och jag fick så fina teckningar och sen hade Julia varit och handlat lite :-) En saftkanna med tillhörande glas och lite godis :-D Och man såg på deras ansikten att dom var så stolta när jag öppnade paketet :-) Hade verkligen inte spelat någonroll vad som varit i för mig räckte det med deras underbara ansikten :-) Men nu blev det ett plus att dom köpt detta :-) Älskar mina sessor sååååå mycket!!!








Sen har vi ju haft Ronneby Flicks uppvisning idag med alla tjejerna :-) Och gud så duktiga dom var :-) Man blir så stolt när dom klarar det man övat på så länge och tjejerna har ju längtat så länge att få visa upp :-) Det gick toppen för både Ida och Julia och man blir lite extra stolt som mamma naturligtvis :-D Men vad trötta vi var efteråt... Tjejerna hyrde en varsin film och vi köpte hem mat och satt helt tysta och bara åt och kollade film :-) hihi Tar på krafterna att gympa :-)
Och jag vill bara tacka alla föräldrar och söta barn som sjöng så fint för mig innan uppvisningen i omklädningsrummet :-) Blev så överraskad och glad!!! TACK!!!




I fredags var jag med om något annorlunda :-) Sanna och Mats honkatt fick små bebisar :-) Och jag var med och såg när dom två sista "ploppade" ut :-) Shit vilken häftig upplevelse! Och gud så duktig lilla Smulan var... Det kändes väldigt speciellt att få vara med om detta :-) Sen är det ju så att som det ser ut nu så ska jag och tjejerna "ta" en av dom små :-) Det blev två cremé färgade och en svart... Och även dom är så små så är dom otroligt söta :-D Och imon ska jag få vara lite kattvakt :-) Ska åka och kolla till dom en gång under dagen då Sanna och Mats ska iväg :-) Men det gör jag så gärna :-) Och längtar till dom blir så stora så man kan gosa lite med dom...nu är det se men inte röra :-P hihi


Imon är det dax för skolan igen :-) Så nu väntar sängen troget på mig :-P Natti natt på er

XOXO***

Inga kommentarer: