söndag 1 maj 2011

Oj vad tiden går...

Ja...jag har inte varit den bästa på att uppdatera bloggen på sista tiden... Det har varit väldigt mycke tankar och känslor om massor sista tiden så jag kände att en lite klassisk pause skulle göra mig gott :-) Det är fortfarande mycke känslor men har börjat tråda upp några av dom :-) En dag i taget :-P
Och jag har ju en glad nyhet... Jag har fått ny tid för min OP... 30 maj... Så imon är det bara 4 veckor kvar och nu håller jag tummarna att jag kan få vara frisk så den blir av... Och denna gången behöver jag bara dricka shakerna 1 veckan innan...och det känns bra faktiskt...

Idag tänkte jag att det blir mera en bild uppdatering med små komments till... Detta är mina senaste veckor...


Ida var inlagd på barn för att utreda hennes febrar och nu vet vi att inget blev löst... Men vi fortsätter kämpa...



Finns en härlig lekpark på "taket" till alla barn som ligger inne... Ida gillade det ordentligt!!!



Jag och mina tjejer hade en underbar ute dag med Marie och Co. uppe i "deras" lekpark... Älskar att värmen har kommit nu... Hoppas den stannar... Här är våra söta tjejer iaf!!!



Lite grillning i brunnsparken... Så mysigt... Det spelades även lite brännboll...otroligt roligt!!!



När jag och tjejerna var i Mörrum ch hämtade en bänkdiskmaskin som jag köpt så stannade vi på vägen hem och åt på McDonalds... Och efter blev det massor med lek i den nya lekparken...



Har ju börjat med nya mediciner oxå... Så nu får jag medicinen i dropp en gång i månaden... Får se om det blir bättre... Visste inte att jag skulle få det denna dagen tjejerna följde med mig till sjukan men gud vilka underbart snälla tjejer jag har... Dom låg och kollade på tv typ hela tiden...är så stolt över dom!!!



Sen har vi ju även hunnit med att träffa Terese och hennsa söta... Men dom stora barnen bara rymmer när kameran kommer fram... Men än så länge kan inte Teho och Tuva rymma hihihi... Och dom har vuxit så mycket... Och oj vad dom skrattar och "pratar" Jullan njöt som tusan :-)



Påsk helgen tillbringade jag i Täby... Flög upp ensam... Kändes otroligt jobbigt att åka utan mina tjejer... Men det var inte "min" helg... Så ist för att sitta själv hemma så åkte jag "upp". Och Maddis kom oxå hem... Så otroligt underbar att få träffa henne... Och vi hittade på en massa skoj!!!



Vi fixade våra ögonfrannsar...tyvärr blev vi inte så nöjda...men nu har vi gjort det. Vi var på kungsholmen och kollade in Kalles brors nya hostel...fan så snyggt det var... Sen fickade vi mitt i allt...hahahaha Shit vad bilar och folk... Lovely...en stund :-P



Mitt ena öga...



Sen hade vi påskmiddag :-) Här sitter min söta farmor och farfar :-) Och även min söta bror och hans My...och vidsidan om My sitter goa Dagmar!!!



Lite fix och en lat katt :-P hihi



Maddis och jag hade "huvudansvaret" för dom snygga påskpåsarna som alla skulle få en varsin :-P Ojojoj så duktiga vi var hahahaha Men roligt hade vi!!!





Bilder från middagen!!!



Mina söta tjejer överaskade mig på flygplatsen och kom och hämtade mig tillsammans med mormor/mamma. Gud så glad jag blev...och så underbart det var att träffa tjejerna igen... Och när vi kom hem hade ju påskharen varit här och lämnat ett varsitt påskägg till tjejerna!!! LYCKA!!!



Premiär grillning har jag och tjejerna haft tillsammans med Sanna och Mats oxå.... Oj så gottit det blev... Och studdsmattan är uppe oxå... NU ÄR DET VÅR hehehehe



Vårbilder!!!


Nu är det dax för sängen... Skol time imon :-P

XOXO***

Inga kommentarer: