söndag 22 maj 2011

Drygt...

Nu börjar det bli otroligt jobbigt... Hatar detta jävla kortison som ställer till det för mig... Nu har jag kämpat en hel vecka med shakerna och jag har inte gått ner ett gram... Och dom tror det är för att jag har mitt kortison kvar i kroppen så mycke av vattnet jag måste dricka ansamlar sig :-( Och då får man tydligen svårare att förlora kilon... Och nu är det så jävla viktigt att jag går ner 2 kg sista veckan så leverfettet flyttar upp sig så dom kommer åt under op. Grymt nervös är jag, tänk om jag inte lyckas gå ner :-( åhhhh... Men jag kommer inte ge upp!!!

Denna helgen har jag typ bara pluggat... Och sovit... Och pluggat... Och sovit... Ja ni fattar... Men nu är det sista veckan för mig... Tog en paus igår kväll...och åkte till Sanna och Mats :-) Och alla söta kissar... Fick chans att hålla i "våran" söting... Nu har dom små öppnat sina ögon och dom är så söta!!! Hade en super mysig kväll :-) Skönt att komma hemifrån och bara skratta och vara. Tack söta Ni!!!

Idag har jag fixat min baksida lite :-) Min goa granne hade några "trä" plattor som hom inte använde och frågade om jag ville ha dom...självklart!!! Det blev super bra och min lilla grill fick en bra plats att stå på :-) hihi Sen planterade jag lite blommor och tvättade av alla utemöbler...trappen och stenplattorna .-) Sen var jag ju tvungen att städa inne lite oxå... Lite dammsugning och vika tvätt... Sen fixade jag tjejernas garderober och plockade ut försmå kläder och gjorde fint :-) Och sen har jag PLUGGAT en massa puuuuu... Sen kom mina sessor hem :-) LYCKA!!! Lika underbart varje gång :-) Imon ska vi ner på stan för att kolla in "avslutnings kläder"... Får se vad som fins i stan.

Nu är det dax för sängen...hoppas åskan håller sig borta nu...

XOXO***

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej min fina vän! Var ett tag sedan vi hördes... Jag läser och jag blir så ledsen att att du aldrig kan få göra det du länge drömt om gumman... jag hoppas och önskar verkligen att denna dag snart kommer till dej :) Hoppas allt e bra med tjejerna med? hörs någon dag :) Kramar från jämjö