torsdag 5 maj 2011

Solen var är du...

Vi blev riktigt bortskämda men en massa sol och värme tidigare och nu är det kallt igen??? I tisdags mättes den -3,8 i Kristianstad på morgonen...så kallt har det aldrig varit i maj sen temperaturen började "mätas". Och jag fick skrapa rutorna på bilen... nej nej något är fel... Jag har beställt fint och varmt väder tills på lördag...annars blir det lite trångt här hemma :-S Så nu får vi hålla tummarna :-)
Har fått en del frågor om vad jag önskar mig...och gud så svårt det är... Vet ju inte alls vad jag önskar mig... Vad ska man önska sig??? Snälla ge mig lite förslag :-) Jag önskar mig igentligen bara att mina nära och kära kommer och delar dagen med mig... Och mina tjejer får jag "låna" till kalaset och det är jag tacksam för. Sen kommer dom sova hemma för dom vill så gärna sjunga för mamma sen på morgonen hihihihi dom är så underbara... Ska bli så roligt att få tillbringa morgonen och stora delar av dagen själv med dom :-) Resten av dagen får jag tillbringa med alla ronneby flickor... Eftersom vi har avslutning samma dag som jag fyller år :-)

Idag har jag varit i K-na med Marie och hennes två minsta sötingar :-) Vi har bara strosat runt och kollat på massor... Det har varit en underbar dag...precis vad jag behövde...få släppa vissa saker lite och bara "blunda" lite... Och man blir ju så lycklig när man har dom små runt sig :-) Ja deras mamma är rätt ok hon me ;-) hihihi Tusen tack för idag!!!

Nu här ikväll har jag tänkt en del på min op... Mycke tankar som snurrar även jag gått igenom denna tiden innan... Många nya frågor som kommit upp... Och många OM som tillkommit... Men jag gissar väl igen att detta är fullt normalt... Men något jag vet..är att jag längtar så otroligt mycke nu. Även jag absolut inte vill att maj månad ska gå fort eftersom det är den bästa månaden på hela året (enligt mig), så vill jag ju ändå att tiden ska gå undan så min op dag kan komma och jag kan sätta fart med nya rutiner osv. ja det är väl som dom säger... "den som väntar på något gott......vänta åt helvete för länge" hehehehehe

XOXO***

1 kommentar:

sanna sa...

Det är inte avslutning på söndag. Den blir på tisdag tror jag. Utan det är uppvisning. :-)