lördag 11 juli 2009

En ny värld...

Dagen började lugnt :-) Marie och älsklingarna kom och myste med oss...så underbart!!! Det var första gången Madde träffade Elli :-) Oj så hon handlade fina saker till henne :-) Elli kommer bli så fin :-) Meja och Ida lekte så bra :-) Så roligt att se dom tillsammans...tänk att vänskap i den åldern är så okomplicerad...härligt... Vi fikade gott med jordgubbar :-) så sommrigt...

Mmmm...ojoj säger jag bara :-) haha Vilken kväll det blev igår sen. Tänk att jag har alltid så jävla roligt när Madde är här nere :-) Helt underbart...
Men jag kan ju lugnt erkänna att det känns idag...man är ju inte 14 år längre ;-) haha.
Vi var hos Johanna och grillade och hade super roligt...länge sen jag skrattade och hade så kul...och vilka härliga tjejer jag hade runt mig :-) Jag blev utsedd till grill mästare...ett misstag...haha...jaja det blev ok i allafall ;-) hihi... Vi käkade och drack gott... Det blev en del smsande för min del :-) hihi
Har en härlig känsla i mig...som jag ite vill ska försvinna... Jag och Veronica gick ner till stan lite innan dom andra tjejerna... Och jag blev inte besviken ;-) Vi hade jätte trevligt inne på Jekell... Trivdes rätt bra igår :-) Men varför känner man sig så "blyg" nu för tiden??? Tror i vilket fall detta kan bli en toppen sommar...ser allt så annorlunda nu...från en annan vinkel...haha Och kommer njuta...massor ;-)

Idag har jag och Madde tagit en runda på stan med Julia o Ida :-) Dom var så duktiga...är så stolt över dom :-) Dom små handlade lite här och där... Vi hade kommit överrens om att det blir inga karuseller förrens på söndag eftersom då är det halva priset... Och det var inte en diskussion...så duktiga :-) Nu är dom inne och leker med sina saker dom inhandlat och jag och Madde sitter och sofata i soffan lite :-)
Snart kommer girlsen hit :-) Men idag ska vi ha en barnvänlig kväll :-) hihi men ner på stan ska vi alla ikväll igen :-) Julia tycker det ska bli så roligt!!!



Åh vad jag gillar min känsla just nu :-)

Ha det bäst till näst ***

Inga kommentarer: