måndag 20 juli 2009

Semester...

Japp...imon börjar min semester...hur känns det då??? Både jätte bra och skönt men samtidigt jobbigt som fan. Jobbet är ändå som en fristad från allt i mitt liv. Där får jag chans att bara vara mig och ingen annan. Där kan jag få andas ut och ta nya tag och samla massa kraft och mod. Men jag behöver samtidigt verkligen få vara ledig... Och bara njuta med mina underbara tjejer...

Igår åket jag en två tjej kompisar in till Östersjö en sväng...skulle det bli...fan var inte hemma förrens tre i natt och skulle upp och jobba idag...har varit som en zombie hela dan...haha
Men vi hade jätte trevligt... Träffade en jätte go vän där inne oxå :-) Det var verkligen inte igår ;-) Super kul var det...kändes som vi var tillbaks i tiden :-) Vi han inte prata så jätte mycket då det var massor med folk... Men i veckan ska vi fixa ihop något :-)
Jag och tjejern skrattade på vägen hem...fan vi hade inte gjort annat än stått i kö denna kvällen... Bankomatkö...cigg kö...kö till kön på Larry´s...så jävla töntigt...haha men roligt hade vi åt det sen...


Varför ska jag behöva stå ut med vissa saker??? Varför är det alltid bara jag som ska "lägga ner". Bara för att vissa inte ska behöva ta smällen eller gå in i någon konflikt men någon annan??? Börjar bli jävligt trött på allt detta...Snart lägger jag alla kort på bordet och då är det inte jag som skäms i slut ändan... Varför skydda någon annan när denne inte gör det samma...och dessutom sätter mig i dåliga dar hos andra...
Tänk på att den som snackar skit i din närhet om andra även gör det om dig när du inte är där!!! Man tror så jävla gott om de runt omkring dig...men så fort du lämnar rummet är du huvud ämnet...
Tragiskt...kan inte stå upp för det som betyder något... Jaja det kommer tillbaks för eller senare...

Nej nu tänker jag släppa allt för några timmar och bara sova...så gott...

Ha det bäst till näst***

Inga kommentarer: