måndag 6 juli 2009

Vart tog sommaren vägen???


Jaha...vart tog den vägen??? Man kände sig nästan lite bortskämt med värmen nu...det var ju så underbart :-) Och nu regnar det bara...jaja jag kännar lite på det ;-) behöver ju inte vattna gräsmattan ;-) hihi och sen börjar ju semestern inte förrens om två veckor...så bara regna på hihi


Vilken jävla helg det har varit... Den började rätt trevligt... Åkte till Veronica och Fredde efter jobbet i fredags :-) Mycke trevligt och lite ögon godis fanns det där ;-) jag trivdes :-) hihi Körde in gänget till stan sen vid halv två tiden, men då kände jag mig rätt trött och tog mig hemmåt... Och där låg det en M och badade i poolen....fy så kallt...han var som en is bit...
Sen sov alla såååå läng på lördagen...M och jag vaknade och kollade på varandra...va fan...hur kunde detta hände...kl är tio och tjejerna vaknade samma sekund??? och vi som har massor att göra... Alla kastade sig upp och gjorde sitt... Jag och tjejerna gav oss iväg på present till Grannen Marie som jag och M skulle på 50 års fest till på kvällen sen... Hittade något super bra till henne och gud så glad hon blev :-) Mamma satt inne med barnen men vid kl 24 var hon rätt trött och ville hem. Jag tog mitt och gick hem...M skulle komma alldeles strax sa han...ja visst...halv 3 trillade han in dyngfull...har fan aldrig sett honom så jävla full i hela vårt liv tillsammans... Och om jag fick höra en massa...en del så underbara...och en del så fruktansvärt hemska och obehagliga.

Hur mycket ska man ta och acceptera??? Och sen dessutom Inte kunna stå för något eller förklara sen när man undrar över vissa saker... Tänk att hon skulle vara så jävla bra.... *skrik* *fan* *gråt* det måste ju ligga någon sanning bakom fylle snack??? Och inte nog med det...blev jag ju as dålig i magen...så den natten sov jag drygt 3 timmar...och magen fortsatte hela dagen :-( fick sjukanmäla mig :-(

Men jag tog dagen och mös med tjejerna istället...vi hade en riktig soff och spel dag :-)
Sen när jag skulle lägga mig vaknade Ida fisen drömde något??? Jag gick in i sovrummet igen...och satten in laddaren i mobilen och skulle precis lägga mig...då är det någon som tar tag i handtaget i min ytter dörr som då är låst och denne går över singlet och bortåt...och min första tanke var...varför ska M hit nu??? Jag ringer M direkt...och frågar vad han vill??? Och jag får en chockad M i lurren VA??? Ja är inte du utanför frågar jag och får ett förvånta NEJ!!! Då gråter och skriker... fattar inget... Vem var här då... Ringer polisen...nej ingen kan ju komma...finns ju ingen bil i stan... M körde faktiskt upp och kollade läget...men ingen var där... Om det hela kändes så otäckt...och det allra värsta var att M tror inte alls på mig :-( tror jag inbillar mig :-( Det känns rätt hårt...varför kan han aldrig tro mig *gråter* varför skulle jag då ringa och undra om han var här???
Nu idag när jag kom hem fick jag rätt...om han ska få höra detta sen... Grannens pojk lurade sin kompis att dom var här inne...så kompisen var det som drog i dörren...om jag blev lite grinig kan jag lova... Och fan vad M ska få skämmas...han ska fan lita på mig :-(

Och för övrigt verkar det inte som man kan lite och tro på många runt omkring sig :-( Fan så mycke falska människor det finns... Man tror man känner någon...men nej nej... Varför handlar det bara om den ena...varför är allt annat ointressant??? Så själv upptagen...så förändrad... Men men det är väl så människor förändras...hänger bara inte me... Och snacka om ombyte av vänner??? ojojoj Jag behåller min bästa vän...kommer aldrig byta ut henne... haha ;-) tur man vet vart man har varandra hihi
Och till mina andra sötisar...er byter jag aldrig ut heller ;-) är man vänner så är man vänner :-)

A real friend is hard to find,
diffecult to leave,
and imposseible to forget


Kram till er alla!!!

Nej nu ska jag in i duschen...

Ha det bäst till näst***

1 kommentar:

Anonym sa...

Stå på dig.... Denne vän är ingen sann vän. Lägg din energi på de människor som är sanna mot sig själva och som har lite verklighetsuppfattning.
Lycka till...