onsdag 8 juli 2009

VAB dag..


Japp idag blev det Vab...Ida har varit dålig i natt som tusan...men nu är hon piggare i alla fall...magen är fortfarande som den är...stackars liten. Och inte mycke sömn blev det till mig heller :-( Känner mig något degig idag vill jag lova...

Julia körde jag iväg till Sandra så hon fick leka lite... Och jag och Ida sitter här hemma och bara myser :-) Fast nu börjar hennes tålamod tryta... Så nu gav hon sig ut en runda :-) Lite svalare idag...skönt faktiskt...

Det borde vara en toppen dag...men så känns det inte. Har så svårt att sätta fingret på vad det är... Madde kommer ikväll :-) ska blir så toppen...längtar så efter henne :-) Vi ska hitta på massor och samtidigt bara vara :-) Men med detta innebär det att M inte sover hemma hos barnen...och det är en tung känsla för mig...ibland behöver jag hans närhet lik väl som han behöver den som han säger... Är lite rädd oxå för han ska förändras så som han gjorde sist Madde var här... Förstår honom oxå att det måste kännas jobbigt...men detta lever jag med här nere... Men ingen i min familij har gett sig på mig så som några i hand familj har gjort... Min sida skulle aldrig göra så...dom tycker denna seperationen är vår en sak och det är jag glad för. Känns jätte jobbigt att människor inte inser dom sårar och skadar en med deras ord... Är inte speciellt intresserad att mina tjejer ska träffa dessa människor... Men inget jag kan förhindra alla gånger...och vill ju självklart inte de för tjejernas skull :-)

Men nu ska jag bara njuta av att ha min älskade syster här :-) Oj så kul vi ska ha det :-) hihi
Och imon kommer mina älsklingar hem oxå :-) ojoj så det ska kramas i helgen ;-) hihi
Är så glad jag insett vilka mina vänner är... Känner mig så blågöd...trodde verkligen jag betydde något...men alla har vi visst olika sätt att visa det på :-( Är otroligt glad för andras "lycka" men det ska väl inte gå så här??? Vet jag analyserar dett för mycket... Mina kära säger jag ska släppa... men på något vis känns det inte rätt...men hur mycket ska man själv kämpa... På något vis var det lättare innan???




Ok nu ska jag och Ida gosa vidare lite :-)

Ha det bäst till näst***

Inga kommentarer: