måndag 20 juli 2009

Första semester dagen avklarad...

...ja så känns det... Gud så mycke känslor det har varit idag... Började dagen med att gråta...ville verkligen inte vara ledig idag... Men så kom två underbara tjejer in och lyste upp min värld... Sen har dagen rullat på med en massa härliga saker!!!
Julia skulle till Isa och leka lite :-) Och där blev jag och Ida oxå kvar i 1½ timme :-) Carina är en sån underbar människa. Vi hade en otroligt trevlig stund med fika och en massa prat, och oj vilka go bullar ;-) hihi
Sen åkte jag och Ida fisen och handlade. Och där mötte vi Mia och Lukas...om Ida blev glad när hon såg Lukas :-) När vi sen gick in för att handla sa hon: Du mamma...jag her verkligen skanat lille Lukas...hihi hon är så söt... Hoppas verkligen vi kan träffas snart för att leka lite :-)
Sen åkte vi och hämtade Julia igen...och dom hade haft jätte roligt...lite för roligt...Isa gumman hade gjort illa sin fot så dom fick åka in till akuten och kolla upp det...väntar fortfarande på att få reda på hur det gått.

Jag och tjejer åkte hem för att fixa lite mat...har ju ingen matlust alls...mår bara illa och får inte behålla något :-( jätte jobbigt... Det är så jävla mycket hela tiden...får ju aldrig chansen att bara andas och njuta av något... Men fick behålla lite sallad nu i alla fall...


Oj så mycke mer jag kände...trodde verkligen inte det...när jag läste din status...kom en tår... Känner mig så löjlig men det är så mycke gamalt...som kunde bliviit något "nytt"... Men det blir aldrig som man tänkt sig... Hoppas du får det du söker... Vi har haft sol i alla fall hahaha.....

Och fan vad jag hatar åskan...skakar ju som ett asplöv :-( Jag som är så fruktansvärt rädd för den... Snacka om att man känner inte så stor just nu...

Men snart kommer mina underbara tjejer :-) film kväll....så mysigt :-) Trivs så mycket i deras sällskap....allt är så enkelt och lättsamt...så härligt


Och imon blir det en toppen dag :-) Då kommer Marie, Meja och Elli :-) vi ska ha en hel dag och kväll...och natt :-) japp dom ska sova över :-) ska bli så roligt!!! In handlat tacosssss mums ;-) hihi och lite gottis är ju ett måste... Ida är så glad över att Meja ska sova hos henne...åhhh vad vi längtar :-)

Nej nu ska jag fixa lite innan tjejerna kommer :-)

Ha det bäst till näst***

Inga kommentarer: