torsdag 16 juli 2009

När känslorna tar vid...

...så flytter man bara med...varför...det kändes rätt, nyfiket och spännande... Trodde dock inte att det skulle bli så här sen, känns som jag förlorade en vän nu... Och var det värt det??? Ja för fan hahahahaha....det kan jag lova att det var...fan så häftigt det var... Jag kan inte styra över folks aggerande...dom får vara vuxna och ta sitt eget ansvar. Men visst känns det lite...det kan jag inte sticka under stolen med... Men det finns många kritor...och jag tänker måla vidare ;-) hahaha


Nu är det bara två pass kvar...sen är det SEMESTER...så underbart :-) Lite ledigt imon sen jobb helg...men Jonna och Johanna...så goa tjejer...dom gör kvällarna på jobbet så lätta :-) Snacka om jag har skrattat ikväll...hihi

Och på lördag drar jag troligen in till K-hamn och träffar goa Jessica...ska bli så roligt... Tänk det är nog tio år sen vi sågs... Längtar lite :-)

Imon ska det solas...fasen ta solen om den inte tittar fram...då blir jag inte glad... Och sen ska jag bada med tjejerna i poolen :-) ska bli nice!!!
Sitter och tänker vad vi ska göra på semestern jag och tjejern... M ville ha en dag med oss...hmm...vet inte alls vad vi skulle göra...känns både rätt och fel...men visst jag håller med honom att vi kan ju göra det för tjejernas skull :-) Det blir säkert trevligt... Vill ha hans grillade i alla fall ;-) gottttt



Nej nu väntar sängen...

Ha det bäst til näst***

Inga kommentarer: