tisdag 14 juli 2009

Så tomt utan dig...


Tårarna rinner...vill inte att det ska vara så här tomt utan dig... Känns som jag inte klarar mig, känner mig inta stark utan dig... Behöver dig för att orka... Tack snälla för denna underbara veckan... Önskar den aldrig skulle behöva ta slut...
Snart kommer jag till dig...oj vad vi ska mysa då :-) Älskar dig mest av allt!!! Och tjejerna saknar dig såååå mycket redan...Ida var så ledsen ikväll när hon skulle lägga sig...Fyyy tårarna bara rinner...

Och vilken dag det varit oxå...fyyy varför kan jag inte bara få vara... Har det tillräckligt jobbigt idag som det är...men nej inte kan man respektera det...

Tjejerna har varit hemma idag på dagen med M...Dagis har stängt nu i 5 veckor. Julia hade mest varit ute och lekt sa hon och lilla Ida kollat på film... Man blir så glad när tjejerna skriker av lycka när man kommer hem :-) Åhhh vad jag har saknat dig mamma!!! Säger lilla Ida :-) Så underbart att höra :-)

Saknar ***** oxå...det blev så kort och snabbt...men så överaskande :-) Tänk att jag ler som en tonåring...haha så löjligt men så roligt... Men vill ha mer... ;-)


Nej nu ska jag lägga mig...är så trött... Det har ju inte varit så mycke sömn dom sista dagarna ;-)

Ha det bäst till näst***

Inga kommentarer: