söndag 26 juli 2009

Oj vilka dagar!!!


I Tisadags kom Marie, Meja och Elli :-) Vi skulle ha en heldag-kväll och natt :-) Tjejerna lekte hela dagen och hade så roligt...dom är så duktiga. Det blev inte så mycke bad i poolen för vattnet var rätt kallt, men Julia och Meja fegade inte ;-) Jag och Marie satt och pratade och bara mös, jag med Elli i famnen så klart ;-) hihi så underbart!!!


Fixade lite naglar på alla tjejerna och Marie :-) så roligt så :-)









Vi åt super go tacos och njöt ännu mera :-)
Tjejerna la sig vid halv tio tiden, Meja inne på en madrass på Idas rum!!! Och gud så duktiga dom var...det tog väl en halvtimme innan dom blev tysta men sen sov dom till åtta :-) Jag och Marie o lilla Elli la oss vid tolv tiden....så mysigt att krypa ner med en lite bebis...och ännu mysigare att få "hjälpa" till under natten... Är så glad att jag fick vara me :-) Hon är ju så snäll lille Elli...ja Marie me hahaha ;-) Alla tjejerna kom in sen på morgonen och vi låg och mös ännu mera :-) sen fixade vi en go frukost....Tiden dom var här sprang iväg... Detta måste vi göra om hjärtat :-)

Onsdagen skulle vi ha en "familje" dag... Vi bestämde oss för att åka till Kreativum med tjejerna...och det blev jätte lyckt :-) Vi var där i nästan fyra timmar och tjejerna hade så roligt...ibland undrade jag om inte M hade lite roligare ;-) hihi Vi hade en underbar dag tillsammans... Länge sen jag och M hade så roligt tillsammans...vilket vi både tyckte var härligt...vi åkte hem för lite grillning sen!!!

Om han trivdes hihi :-)


























Torsdagen sprang oxå iväg...tog det bara lugnt på dagen och eftermiddagen gick år till fam råd med M...jag tog ett tillfälligt beslut att vi skulle sluta...känner att det inte ger oss något :-( Allt vi säger där och ska försöka följa...följs ju inte...helt onödigt då tycker jag... Vi får se hur det blir framöver...en dag i taget som alla säger :-( fan när tar dessa dagarne slut???? Jaja...någon gång gör dom väl det eller???
På kvällen gick jag ut och åt med girlsen :-) så mysigt.... men fan vilken dö stad man bor i :-( Men med rätt sällskap har man alltid roligt ;-) hihi
Sen var det meningen att jag skulle kunna få sova lite på fredagen...men så blev det inte... Tjejerna var på altanen och lekte och sen försvann dom...och inte reagerar...låg och lyssnade och till slut resta jag mig och frågade...var är Ida??? Hon är på altanen fick jag som svar...nej nej där var ingen Ida där...det tog 5 min innan han hittade henne inne hos grannen...Känns inte alls ok :-( känner mig ännu mer nervös nu...har haft en känsla i mig och ja...... :-(
På kvällen sen skulle tjejerna äntligen sova hos pappa...kändes lite konstigt...men helt ok faktiskt :-) Tjejerna tyckte det skulle bli så roligt :-) och det gick jätte bra :-)

Jag och min goa vän Jessica var ute och åt middag!!! Så roligt vi hade...hon är en helt underbar människa :-) vi hade något hela tiden att prata om :-) tiden gick jätte fort...men vilken dålig service där vi åt...men men.. Sen åkte vi hem till mig och pratade vidare ;-) hihi så roligt. Tack så underbart mycke gumman!!!

Och sen var det äntligen lördagen den 25 juli...*Ellis dop dag* om vi har väntat :-) hihi... Jag och tjejerna kom såååå sen...men vad säger man..fina gäster kommer alltid sist ;-) hihi Jaja vi var där i alla fall. Tjejerna var så duktiga i kyrka :-) och dopet var jätta fin :-) Jag har mina löjliga känslor bara...känns jobbigt att sitta där "själv"... Hade sån ångest i kyrkan så jag bara ville spy...men det gick... Har så svårt att vänja mig även jag var mycket själv i mitt tidigare liv så var det inte på samma vis... Elli fisen fick så mycket fina presenter...jag hade då naturligtvis glömt vårt...så typiskt...men men...och fikat var så gott :-) hihi


Vet inte vad det var men kvällen sen var jätte jobbig...hade jätte ångest och mådde allmänt piss...försökta sysselsätta mig med alla mina fotografier och ordna dom...men ångesten kom när den själv tyckte det passade...och kunde naturligtvis inte sova sen heller...Ida hade jätte ont i magen stackaren...vi somnade vid halv två typ. Känner mig rätt trött i kroppen just nu...Allt det psykiska är så tungt...försöker blunda och glömma men det finns där ändå...tänk att man kan bära på så mycke sorg och smärta...så orättvist...

Sen har jag ju fått svar på mitt 24 timmars EKG...självklart var det ju något :-( Har "tre" slag som är rätt kraftiga som gör även att jag får känslan att min andning stoppar upp... Dom vill att jag skulle börja äta BETA-blockerare direkt och se om det dämpades...Känns ok att få ett svar men ville inte ha detta...känns som jag har tillräckligt...men jag ska tydligen ha allt :-(

Idag har jag och tjejerna varit hemma på dagen. Mamma och Lasse kom förbi för att kolla till min bil som inte vill som jag vill :-( Dom små fixade lite och fyllde på lite...hihi
Sen var underbara Marie och tjejerna här oxå :-) Alltid lika underbart!!! Tjejerna leker och vi bara är...och pratar en massa skit haha :-) Och jag fixade mammas och Marie naglar :-) tycker det är så roligt :-) Önskar verkligen jag kunde gå min kurs...
Sen kom M hem lite sliten sen igår ;-) haha Han skulle lämna anläggningen i Mörrum och ville vi skulle åka me och sen äta på Mac Donalds...gott gott ;-) hihi
Ikväll blir det bara soft i soffan ;-) så härligt...



Ha det bäst till näst***

1 kommentar:

jess sa...

oj oj, är ade det uppdaterats minsann haha Kul med bilder och jag fick vara med tillåme ihihi Det var verkligen uper trevligt att träffa dig igen och du är så go så du anar inte! Ser fram emot lördag :) kramen