fredag 9 april 2010

Blääää

Fy så hemskt detta känns.... Fan så fel det är.... Grrr... Nu rinner bara tårarna... Japp nu var vi hemma igen :-( Julia grät så otroligt idag när vi åkte... Hon ville absolut inte hem... Snacka om att det var svårt för mig att hålla emot... Tårarna rann lite disktet... Och Ida fisen var mest tyst... Sen kom kommentaren... Mamma varför flyttar vi inte hit??? Ja du hjärtat...du kommer sakna pappa för mycke svarade jag... Jag vet faktiskt inte hur och vad jag ska svara när tjejerna frågar mig de... Vill ju svara från mitt hjärta men det blir absolut inte bra...
Men har verkligen världens underbaraste och duktigaste tjejer :-) Så fina i bilen... Idag blev det en extra lång resa oxå... Vi började vid halv tio, då begav vi oss ner till Nynäs till min farmor o farfar för lite fika :-) Vi hade me oss Nova in och dom tyckte det var så roligt :-) Och tjejerna gillade det oxå :-) Sen skulle vi ju luncha lite me Underbara... Och det var så mysigt... Tjejerna och sonen sprang ut och lekte lite efter maten och vi fick prata lite själva... Så svårt och jobbigt är det just nu... Ville verkligen inte åka därifrån... Ville bara krama vidare... Allt känns så FEL... Ville verkligen inte hem...Bläää... "Vi ses ju snart igen" hmm...för länge enligt mig... Åhhh gillar inte detta alls :-( Men samtidigt är jag så glad... så otroligt glad och njuter... Älskar att lee så här... Älskar att vara uppe hos min syster oxå... Hon gör mig så hel... Känner mig så hemma och avslappnad... Varför ska allt vara så komplicerat??? Varför kan inget lösa sig enkelt... Varför...

Ne kanske skulle sova lite...

Inga kommentarer: