måndag 19 april 2010

Måndagen avklarad...

Gud så fort tiden går nu... Måndagen redan avklarad och snart är även april över... Shit säger jag bara... Och sen undrar jag över en sak... Tiden går men jag blir inte äldre :-P hahahaha Nice de ;-) Eller??? Grrr dröm värld eller :-( hehe Ja det är ju tydligen så att jag kommer närma mig 30 års sträcket... INTE OK... Förut brydde jag mig verkligen inte... Men nu känns det ordentligt... Varför??? Hmm märligt... Men visst igentligen är ju det bara en siffra, sen är det väl lite hur man känner sig... Och jag kommer ju då aldrig passera 30 hihihi ;-) Sen är det ju de oxå att i år kommer jag vara "själv" för första gången... Och det känns inte heller helt ok...känner ett vis obehag. Kan inte sätta fingret på exakt vad det är men det känns... Skulle så gärna vilja åka härifrån och bara vara... Men så klart finns det en del hinder... Hmm... Vi får väl se...

Idag har jag och tjejerna haft en riktig mys dag...kunde behövas... Har så fruktansvärt ont i ryggen... Inte många timmars sömn blev det inatt... Jag och Julia satt och löste lite korsord tillsammans...hon gillar verkligen det...men vissa är lite försvåra och då behövs mamma ;-) hihi Men mysigt är det... Sen är det ju måndag och det betyder gympa för Ida... Hon har blivit så duktig nu när jag lämnar henne. Är så stolt över henne och ögonen bara lyser på henne när hon kommer ut och hon upptäcker att hon klarat vara där inne utan mamma :-) Och oj vad dom lär sig... Både Julia och Ida har utvecklats otroligt mycket denna terminen såååå STOLT är jag :-) Älskar verkligen mina sessor så mycket <3

Nu här ikväll pratade jag me Underbar lite... Den människan får mig verkligen att le och skratta :-) Trivs så bra som det är nu :-) Trodde nog aldrig att jag kunde finna en sån människa... Sen kom det fram på något sett att jag hade en blog...hmm...hur kommer jag inte ihåg... Men oj vad stel jag blev kände jag... Visst min blog är "öppen" och man vet ju inte riktigt "alla" som läser den och det är en rätt skön känsla faktiskt... Men nu när jag fick frågan om adressen tvekade jag lite... Varför vet jag nog inte... Men klart Underbar ska ha adressen ;-) hihi Får se vad som tycks... hehe

Nu sitter jag nästan och biter av mig naglarna så otroligt spännande är slutspelet... 1-1 står det än så länge... Får ju svårt att andas vissa anfall Djurgården gör... Heja, heja, heja!!! Fan dom måste vinna guldet... Har ju rätt många roligt vad att se fram emot då :-P hehe Men det bästa vadet är me Martin hahaha Om DIF förlorar bjuder han på middag... och om DIF vinner bjuder han på middag...Super säger jag bara... Slipper jag gå hungrig hehehehe Blir nice när han flyttar hem igen :-) Kommer droppa in på många middagar där :-P hehehe Man ska väl utnyttja vänskapen lite ;-) hahaha...Grym kock är han i alla fall...

Nää nu ska jag fortsätta bita på naglarna tills Matchen (nej jag kommer inte uttala det igen ;-) )är slut....

Massa kramar till er godingar***

Inga kommentarer: