onsdag 21 april 2010

Mycke i huvudet...

Ikväll har det varit mycke i huvudet... Så mycke känslor och så mycke tankar... Gör ont i mig när jag ser min fina mamma må som hon mår. Men jag är så stolt över henne att hon klarar av att låta bli ciggen... Heja heja!!! Kan inte vara lät men hon kämpar på!!! Och visst har väl tankar alltid funnits där om ens föräldrar men när det väl händer något så blir det så "verkligt" på något sett... Förstår den oron hon bär på och vill finnas där för henne men svårt att veta hur ibland... Älskar mina föräldrar så mycket och kan inte tänka mig en dag utan dom...inte ens om 30 år...vill stanna tiden och bara finnas... Jag har verkligen fina föräldrar och jag är så stolt över dom båda över allt dom tagit sig igenom och kämpat emot i deras liv... Vill verkligen ha den styrkan dom har...
Eftersom mamma bor här nere me mig så har jag mitt stora stöd i henne vardagligen... Hon finns där i alla lägen och kämpar så för mig och tjejerna...och dom älskar verkligen sin mormor <3 Och jag kommer alltid vara en "bull mamma" så länge min mamma bakar bullar åt mig ;-) hihihihi
Önskar att hon snart kan få känna sig lite "lättare" och må lite bättre snart... Mamma är en fantsktisk människa :-) Älskar henne så mycket...

Så som sagt ikväll har det varit mycke i huvudet och ibland måste man kanske ha såna kvällar för att se dom otroligt bra kvällarna... Jag älskar mitt liv just nu och vill leva fullt ut me alla mina nära och kära :-)

Massa kärlek till er alla och ta vara på era dagar och varandra... Livet är för kort för att slösa bort de...

Inga kommentarer: