söndag 18 april 2010

Söndag Igen

Japp nu var ännu en helg slut... Jag och tjejerna har haft det super mysigt verkligen i helgen :-) Och det har varit helt ok väder...så mycke ute aktiviteter har det blivit... Igår var vi utanför och fixade massor och såg till att vi kunde äta ute :-P hihi Så mysigt var det... Sen var Julia hos Nikita och lekte resten av eftermiddagen och jag och Ida fixade inne lite... Nikita följde me hem sen och hade lördags mys me oss :-) Även underbara Sanna och hennes Mats kom och mös me oss... Så super trevligt TACK!!!
Idag åkte Julia me M och tränade lite inför Vårshowen på tisdag... Hon ska sjung en sång där och fick bakgrunden igår och hade svårt att få till det... Så jag ringde upp M och bad honom hjälpa henne lite... Jag och Ida drog ner till brunnsparken för att mata fåglarna...men dom var inte så hungriga... hmm.... men roligt var det... Sen gick vi en runda på loppis och där träffade vi mormor och Jörgen :-) Sen sprang vi bort till lekparken förstås...hihi och oj så roligt hon hade där :-) ville inte gå hem... Men vi var ju tvungna till slut eftersom Julia skulle komma hem....
Sen har jag fixat en massa här hemma... Städat hela klädkammaren, plockat ut alla vinter kläder och skor och sorterat de som sak säljas eller sparas till Ida. Sen gick jag ner i förrådet och fortsatte där... Så nu är jag klar me vad som ska säljas och inte... Nu ska jag bara hitta dag och tid... Men gudddd så ont i ryggen jag har nu... Kanske inte så bra att göra allt på en dag...men har man energi så har man...

Imon startar ännu en underbar vecka me tjejerna... Det är alltid lika skönt och avslappnat här hemma när dom ska vara här hela veckan... Dom känner sig inte alls stressade eller något... Den andra veckan där det är lite uppdelat är dom jätte stirriga framför allt Ida... Inte alls lika nice... Men vi får fortsätta att försöka hitta ett bra schema...

Nej nu ska jag ta "kväll" i soffan :-)

Ha det bäst till näst***

Inga kommentarer: