lördag 3 april 2010

Glad Påsk eller???

Det vet i fan... Har aldrig riktigt brytt mig om påsken mer än att barnen naturligtvis ska få sitt påsk ägg av påskharen ;-) Och i år blev det så lyckat och tjejerna vart så glada :-) Då blir jag glad :-)
Men annars...suger denna helgen... Men är rätt glad att slippa hysterin som jag fått uppleva de andra åren... Den kan dom få behålla för sig själva ;-)
Men ändå kan jag inte låta bli och må piss... Blev inte direkt bjuden till någon middag... Mer än uppe hos pappa :-) Och det ska bli så underbart att komma upp imon :-) Så jag tänker fira påsk hela nästa vecka så det så hahahaha... Så ni andra kan jobba när jag njuter ;-) hihi Trivs me garantilön när det är lov i alla fall hehe
Så nu packas det för fullt :-) Tjejer ligger redan för jag tänkte jag skulle försöka komma iväg tidigt...vill ju upp så fort som möjligt...
Igår hade jag några godingar hemma och vi kollade lite film... Det var bla Underbara Johanna som gosade upp sig i min soffa... Fick ett sms av henne att hon behövde lite Susanne Kärlek...och det har jag massor av :-) hihi Härligt!!! Sen somnade jag på två röda och sov såååå länge idag...so nice var det... Sen har jag fixat en massa här hemma inför imon...

Sen kan jag inte annat än längta lite tills på måndag...då troligen får vi ihop det så vi kan träffas... Saknar dina kramar Underbar!!! Och saknar att skratta så me dig :-) Har verkligen funnit en underbar vän och människa :-D Så kan man annat än att längta ;-)

Och det ska bli så otroligt roligt oxå att se pappas nya hus :-D Hoppas bara att jag hittar dit hihi... Men jag har ju världens bästa gsp pappa ;-) hehe kan ju varända vrå i stockholms län hahaha...
Sen ska det mysas i mängder me Madde och Emil oxå... Åhhh vad jag längtar... Och lilla Nova ska oxå me :-D Men vet inte om resan blir så rolig för henne... Men det får vi se...

Sen är det faktiskt så att min bil gått sönder... Så denna resan blev iställd...tills M faktiskt erbjöd sig att låna ut sin bil till oss tjejer... Han ville inte tjejerna skulle bli lidande för att min bil strulade... Och skoja om jag blev tacksam... Och tjejer blev så glada :-D och jag var så noga me att förklara att det är tack vare pappas vi kan åka upp :-) Och jag uppskattar det otroligt mycke... Blev rätt chockad men så glad... Och om det var konstigt att sätta sig i sin "gammla" bil... Men vi kommer få en toppen resa nu tack vare M... Och Julia har planerat upp hela veckan me aktiviteter :-) Och jag ska ta me tjejernas cyklar oxå... Så vi kan utforska pappas ny område otdentligt ;-) hehe

Nej nu får jag fortsätta och packa...annars kommer jag aldrig i säng ;-)



Kram på er alla godingar... Och... Ok Glad Påsk ;-) hehe

1 kommentar:

Sanna sa...

Åhh har nu himlans mysigt!!!
Jag ska ju själv till teneriffa och njuta! Hörs o Ses när vi kommer hem! :D