lördag 24 april 2010

Då var fredagen slut oxå :-P

Shit vad veckorna går fort... Igår åkte mina prinsessor til M. Ida ville inte alls...lite är nog trots men gud så hon grät sen i bilen :-( Det gör ont i hjärtat att höra...Men denna gången "gick det över" efter en stund... Då kan jag släppa lite lättare när jag vet... Vi hade haft Elli och Marie hos oss på eftermiddagen...super mys... Sen skulle stackars Marie till Tandis...hua... Och Elli var kvar :-) Så go och underbar liten unge :-) Älskar verkligen henne så mycket!!! Och mina sessor tyckte det var så roligt...

Sen på kvällen tog jag tåget in till min Fia :-) Och vi hade bestämt att vi skulle ut och käka lite på Harrys och en liten runda på Fox :-P Men så blev det ju inte hehehe När vi satt på Harrys och käkade skulle dom ha Music Quiz...teama boyband hehe Självklart skulle vi vara me... Lite små klurigt var den men otroligt roligt... Och fatta...vi vann hahahaha helt otroligt... Trodde vi verkligen INTE...hahaha Priset var 30% på notan...så gutt... Så snacka om vi var paffa och glada ;-) Så vi kom lite senare till Fox än vi hade tänkt oss men vad gjorde de :-P Väl inne så såg vi direkt att de inte var så mycke folk som det brukar :-( Men snygg var där :-P hahaha... Men sen när vi nästan hade bestämt oss för att gå bara rmlade det in folk...så roligt... Så klart vi var tvungna att stanna...hehe. Men det var en del flum... Hade två "gubbar" (40 kanske) Som var efter mig hela tiden... Den ena var i alla fall hövlig...men den andre var bara så dryg... Och jag har så svårt att dissa någon...alldeles för "snäll" men igår var det jobbigt faktiskt...dom gav sig ju inte... Sen var det ju inte bara dom där... OMG jaja Jag och Fia hade kul i alla fall... Pratade en del me "snygg" hehe Trevligt som tusan... Sen träffade jag en gammal kompis där oxå... Emelie... Jätte kul att höra vad hon hade att säga... Saker kommer fram för eller senare... Så kvällen blev sen...som vi inte hade tänkt oss... Men riktigt roligt hade vi :-) Och skönt att slippa sova "själv" Fia är en bra sov kamrat hihi... Idag tog vi en "fruost" på stan innan jag åkte hem..
Kände mig lite slö när jag väl var hemma och la mig på soffan och mös me Nova lite..och där somnade jag :-S men gud så skönt det var... Sen kom Li och hämtade mig och då blev det flytt time... Gud så mycke hon hade att flytta... och Aj så min rygg skriker... Och kan säga att det fanns en som inte gillade de jag gjort... "Du måste ta hand om dig själv"... Mmm så svårt... Tur någon tänker när jag tydligen inte gör det själv... Behöver "någon" som kan ta hand om mig hahahaha... Min rygg behöver de... Men varför gör man så... Man vet att de man gör inte är bra för en och ändå pressar man kroppen... Hmm..återkommer när jag har svar på de ;-) om jag någonsin hittar de...

Nu borde man sova lite kanske...om man kan...

Natti natti alla snygga hehehe

Inga kommentarer: