onsdag 7 april 2010

Njuter!!!

Vi har det så härligt här uppe!!! Vi njuter så mycke... Jag märker på tjejerna att dom är så avslappnade... Så härligt att se :-) Dom bara leker och leker :-) I söndags när vi kom fick vi go påskmiddag...lovely... Så mysigt var det. Sen i måndags så bara var vi här hemma i pappas nya hus... Dom har fått det så otroligt fint och snyggt... Förstår verkligen att dom trivs :-) Sen på eftermiddagen kom Emil o My och sen hämtade jag Madde när hon jobbat klart, Julia följde så klart me...som hon hade längtat efter sin moster. Sen åkte hem vi tillbaks pappa för stor middag :-) Mums, mums!!! Så trevligt och mysigt var det... Tjejerna busade en massa me morbror... Dom hade längtat så mycket efter honom oxå... Igår var vi en runda nere i Täby C för Julia ville ha sin Faprino...men det var så klart slut :-( Men vi tog en runda i leksaksaffären istället och sen bort till "lekhörnan" Och dom busade en massa!!! Sen åkte vi hemåt och var ute på tomten lite och lekte... Vi tog ut Nova oxå lite så hon fick springa av sig :-) Tjejerna tyckte det var jätte roligt... Sen var det dax att fixa lite middag, så vi gick in i värmen.
När pappa och Kristina kom hem så skulle jag iväg en lite runda på kvällen själv :-) Tjejerna såg fram emot att få morfar för sig själv ;-) hihi
Så igår fick jag lite "egen" tid ;-) Så underbart hade jag :-) Jag trivs så i ditt sällskap... Vi gick en lite runda och sen käkade vi lite kina...gott... Och länge sen jag skrattade så mycke...Det känns så härligt varje gång vi ses... Underbarare människa får man nog leta efter... Och alltid lika svårt att åka ifrån... Men nu ses vi nog imon eller på fredag igen ;-) hihi Får se vad vi hinner me!!!
Så kan inte annat än att säga att vi trivs alla tre här uppe :-P Igår frågade Julia om vi kunde flytta hit...hehe... Men förlarade att det blir en vardag här oxå och hon kommer skana pappa sin så mycket... Sen att jag själv så gärna hade flyttat... Men det är själviskt... Får se vad framtiden erbjuder :-)

Nu idag ska vi ut i området och utforska lekplatser :-D ska bli jätte roligt... Tråkigt bara att solen inte vill titta fram... Men det regnar i alla fall inte ;-)
Men först blir det lite lunch...

Ha det bäst till näst***

1 kommentar:

Sanna sa...

Åhhh vad mysigt det låter för er! Här nere har solen lyst varje dag iallafall! Hah...
Fast vi har inte rest ännu :( !
Men snart så!!
Men Julia måste ändra sin uppfattning lite!! Hon ska bo i ronneby annars får ju inte jag träffa henne!! :'(
Säg det till henne att hon absolut inte får tänka på att lämna sanna! : (