tisdag 20 april 2010

Vår??? Eller???

Men hallå...vad är det som händer??? I morse när jag och tjejerna gick ut till bilen för att åka iväg till skolan var det frost på rutorna...what??? Kändes som man var tillbaks några månader... Så det var bara till att börja skrapa... Ida frågade om det kommer bli vinter igen :-) hihi så söt!!! Och vad har hänt me den varma solen??? Ja inte är den här i alla fall... Tur jag har haft mammas bil denna veckan...hade blivit kallt för mina tjejer annars. Men dom är riktiga kämpar!!!
Ida och jag åkte hem igen sen och kröp upp i soffan under ett täcke :-) Såååå mysigt...hihi Ida fisen hade ont i huvudet i morse och det brukar resultera i feber om hon inte får ta det lugnt... Och hon har inte riktigt varit sig själv idag så det var nog bra me en hemma dag. Min rygg är faktiskt lite bättre idag...men blev lite för lite timmars sömn inatt ändå... Men det går åt rätt håll i alla fall :-)

Men idag fyller "min" Älskade lilla ELLI 1 år!!! Hipp hipp hurra för lilla Elli idag :-) Tänk vad tiden går fort... Ett helt år har jag fått ha dig i mitt liv och följa en underbar individ... Du betyder så otroligt mycke för mig och kommer alltid att göra :-) Som jag sagt från början, Det är något speciellt me dig!!! Älskar dig massor och på lördag kommer vi och firar dig. Bamse PUSS på dig fisen ;-)


Ikväll är det dax för G-Klavens årliga Vår-show :-) Och Julia ska framföra sång själv, snacka om tuff. Hade jag själv aldrig vågat göra... Hon kommer sjunga Himlen kan vänta me CC & Lee. Och oj som hon har övat...så super duktig är hon... Idag frågade jag henne om hon var nervig??? Som svar fick jag: Varför skulle jag vara det??? Hihi...så underbar är min älskade dotter <3 Ska bli så spännande att se hela showen :-) Mormor ska me oxå :-)















Till en helt annan sak... Hur kan livet vara så orättvist... Tänk att vissa människor ska behöva bli drabbade av såna otroliga hemskheter... Idag fick jag redan på att himlen har blivit två änglar rikare och jorden fått fler fallande tårar... Och dessa små änglar han inte ens få ta sina första andetag... Fy så hemska det är... Jag lider verkligen så otroligt me dessa människor och skickar massa varma tankar... Önskar er allt gott i framtiden!!!

Inga kommentarer: