söndag 8 augusti 2010

Tråk dag...

Fy vilken tråk dag det har varit idag... Bara massa regn... Men mina sötingar har lekt o lekt hela dagen... Ja herregud vilken fantasi dom har... Det är så roligt att se och lyssna på dom... Kommer på mig själv när jag sitter i soffan och små skrattar lite me dom :-) hihi Det har spelats, pärlats, spelat data spel och dock lek naturligtvis... Dom är otroligt duktiga på att underhålla varandra... Visst att det är lite bråk syskon i mellan... Och våningssängen är såååå popis :-D Och dom är jätte duktiga... Men sen kommer kvällen och det är duschnings dax... Är alla barn lika "rädda" för vatten hahaha Dom vill verkligen inte duscha... Fast idag gick det snabbt och smidigt... Sen blev det en massa mys i soffan.... Underbar söndags kväll :-)
Sen när det är dax för sängen har vi en liten bråkig Nova hehehehe Hon ska ju bara ligga under Idas säng och sova :-) Men sen när jag stänger ska hon ut hihihi... Nu ligger hon helt utslagen i soffan :-) Hoppas verkligen hon sover bättre inatt... För nu har det varit tre tuffa nätter me henne... Puuu Inte lätt att vara kisse mamma ibland :-P

Imon ska det pysslas här hemma... Julia har gjort en fjäril men vårt scrapbooking kit så nu vill ju naturligtvis lilla Ida oxå göra en :-) Sen ska vi fixa lite fina kort och så... Tycker det är kul att tjejerna gillar det :-) Dom är så lugna och glada när vi sitter där och fixar...


Inatt kommer min älskade syster hem igen till Sverige... ÄNTLIGEN... Hon får minsan inte åka iväg så flera gånger ;-) As jobbigt ju att inte kunna prata uten bara kunna smsa... Men det ska verkligen bli super kul att få höra allt :-)

Imon börjar DEN DÄR EFTERLÄNGTADE VECKAN :-) Gud det är så spännande... Undrar hur länga jag kan vänta innan ringer själv ;-) hihi Det är inte klokt vad ivrig man är och nervös... Blir så verkligt på någon sett... Julia och jag pratade om det massor i morse... Hon är sååå söt... Känns skönt att hon vill veta lite... Och hon ser det som en spännande sak hon me :-) Gud så stor hon har blivit igentligen... Shit... Om lite mer än en månad fyller hon nio...kan ni fatta...NIO... Och nu ska hon börja trean :-) Hon vill inte riktigt att sommarlovet ska ta slut men sen samtidigt så tror jag hon längtar lite efter skolan :-) Och det är ju bra ;-) hihi

Nej nu är det dax för sängen...

Natti natt på er

Inga kommentarer: