tisdag 17 augusti 2010

Varför skulle de...

Idag känns det inte alls ok :-( Varför skulle något klaffa för mig... Sen så är det ju så att ser man fram emot något så är vänte tiden sååå lång... Som säkert alla vet ska jag få genomgå en gastric bypass. Det är godkänt genom landstinget men eftersom dom har mer än 3 mån vänte tid har man rätt till att söka sig utanför länet. Och självklart gjorde jag det... Och allt har gått toppen till idag... Nu har läkaren på den kliniken ändrat sig och vill inte genomföra op.n på mig pga min spruta jag tar varje dag. Tror det är okunskap och osäkerhet allt handlar om för när jag pratar med min speciallist läkare finns det inga hinder alls för denna op. Men dom förklarade att dom har ingen intensivvårds avd där nere som troligen kan komma att behövas i mitt fall..enligt dom... Och nu när jag åter igen pratade me min läkare så förstod han inget... Tråkigt att få börja om igen tanke smässigt... Men nu har jag bestämt mig för att jag väntar in dom få mån som är kvar och gör det i Karlskrona iaf. Rätt skönt att kunna få vara på hemma plan oxå...
Men man vill ju inte behöva gå och vänta så här... Vill ju nuuuu... Men för varje dag som går kommer jag ett steg närmare :-)

Idag har det förövrigt varit en riktig tråkdag för oss... Jag har lite feber och tjejerna är trötta... Men nu är dom ute och leker för fullt... Så underbart skönt att dom kan vara så här ute och röra sig... Och gud vilken fantasi dom har :-) Ibland när jag går förbi mina öppna fönster får jag mig ett gott skratt :-) Dom är så underbara... Och när dom är inne i sina lekar är dom så snälla mot varandra och otroligt hjälpsamma...

Jag har kommit in i ett film stim... Blir en film nästan varje kväll ;-) hihi Så mysigt att krypa upp i soffan och bara koppla av :-) En av mina favvisar har naturligtvis blivit the Notebook... Gud vilken fantastisk film :-) Så mycke känslor och glädje... Tydligen är jag lite sen ;-) hihi men bättre sent än aldrig...
Nu ser jag fram emot att se den nya twilight...eclipse Men får nog vänta lite till ;-) Eller??? hehehe

Nej nu ska jag fixa lite middag :-)

Kram på er

1 kommentar:

jess sa...

Jobbigt att vänta.. men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge säger dom ju..? även om det känns precie tvärtom hihi Kram på dig