söndag 8 augusti 2010

Underbara döttrar!!!

Jag är så lycklig som har såna underbara döttrar :-) Och det är kan ju inte vara min förtjänst eller??? ;-) hahahaha.... Igår fick jag och Julia för oss att fixa deras vånings säng själva... Fanns ju en viss person som lovat fixa detta men tydligen förstår denne inte att barn blir besvikna om man inte håller vad man lovat... Så nu har vi alla tröttnat... Så igår åkte vi ner på snickeri och trä och fick massa go hjälp :-) Underbart folk... Sen begav vi oss hem för att snickra...hahaha OMG säger jag bara... Men vi löste det vi skulle och det blev så som det kunde bli :-) Julia var verkligen super nöjd och man såg tydligt vem hon brås på ;-) inge halvfärdigt eller vint... Utan perfekt ;-) Och hon var lika noga som jag själv... Underbar stund :-) Sen gav vi oss på att få upp hennes skrivbord från källaren... Jag tyckte vi skulle vänta... Men säga till ett barn att vi ska vänta...ehh nej... Så det var bara till att knalla ner och hämta upp det... Hihihi... Julias kommenter...va var det inte tyngre... Underbar... Så nu ser deras rum nytt ut :-) Och hon var verkligen super nöjd och jag super stolt över min stora tjej :-) Ida hjälpte så klart till och påpekade att vi tog lång tid på oss hahahaha Söting!!! Även hon är jätte nöjd över hur rummet blev :-) Nu ska vi bara måla så småning om.

Nu har Julia börjat vägra åka dom dagarna hon ska till pappa... Och jag försöker få fram varför hon inte vill... Men shit så svårt det är när hon bara säger att jag vill ha mera tid me dig mamma...söting... Ingen är ju gladare än jag om tjejerna vill vara hos mig men lilla Ida far så illa över att bli lämnad själv...som sist... Fan det var plågeri han höll på me... Tösen bara skrek och visste inte åt vilket håll hon skulle vända sig på... Nu förstår jag varför inte Julia går upp i trapp upp gången... Fan så det skar i hjärtat när han stängde dörren om dom och hon bara fortsatta att skrika mamma i panik och försökte låsa upp dörren... Hur kan man göra så??? Tror han att han "vinner" mera på det??? Och sen när väl Julia åker dit ska hon behöva höra att pappa kallar mamma för olämpliga mamma... Jo det blir nog mycke bättre... Fan så här kan det inte fortsätta längre... Spelar ingen roll vad vi tycker om varandra men man får inte säga så inför sina barn... Julia var jätte ledsen igår och förstår ju naturligtvis inget... Och jag kände bara en stor suck...DET KOMMER VERKLIGEN INTE TA SLUT...

Nu har jag börjat göra lite nails oxå :-) Så otroligt roligt!!! Och ännu roligare är det ju när alla blir nöjda :-) Förra helgen skulle tjejerna till M och då ville Julia så gärna ha nails hon me... Och till slut gav jag me mig :-) Så det blev franskt me rosa tipp... Och det blev rätt ok...svårt me så små naglar... Men skoja om hon var nöjd... Kan bara tänka mig hur snacket gick hos M och släkten hahahaha... Men det skiter jag i...bara Julia är nöjd så är jag...
Jag märker ju mer jag gör, ju bättre blir dom...så klart... I förgår gjorde jag på Mathilda...och hon hade verkligen inga nails alls... men det blev riktigt bra :-) Och sen är det så roligt för dom flesta vågar me lite färger oxå... Och jag känner verkligen att detta är skit kul...

Och jag kan bli så jävla arg på mig själv att någon fick mig till att tacka nej till att gå utbildning när jag hade chans... Vi var ju tvungna att lägga all energi på han och hans konkurs...AS... säger jag bara... så jävla självupptagen... Och sen spotta mig rakt i ansiktet... Men visst har det slagit tillbak...och nu får han stå där me lång tunga...hahahaha...
Men åter igen så måste jag be om ursäkt för att jag köpte de kläder tjejerna behövde och fixade mina nails... För det var ju verkligen därför vår ekonomi gick under eller??? Hahaha för det kan inte ha varit sprit intaget och spelberoendet någon hade... Nej det tror inte hela staden heller... Tro mig det räckte vad dom såg för att skaffa sig en uppfattning... Och det räckte för mig att få höra att mina små tjejer alltid var så väl klädda och rena...För det kan väl inte varit jag som skötte allt eller??? Är ärligt så glad att jag slipper stora delar av de jag "hade"... Allt jävla skit prat systrarna hade...om varandra.... Gud vad dom snackade ner varandra... Den ena så avis på att den andre hade gott om pengar för att dom var så snåla och aldrig gav sina söner något när dom var och handlade... Men gud dom fick super fina resor osv...men det betyder tydligen inget... Och den andre klagade på att systern aldrig kom och hälsade på... Det tog år ibland och det var ganska mycke bitterhet... Ja gud så mycket skit snack det var... Sen har vi ju lilla fröken skitsnack som inte ens vågade prata me sin mamma... Tänk om hon hade vetat allt hennes lilla dotter gjorde och vad jag fick henne till att inte göra... Shit hoppas verkligen inte mina döttrar blir så...men visst skulle det hända ska JAG finns där för dom... Dom ska aldrig behöva vara rädda för att berätta saker och ting...

Sen hoppas jag verkligen inte mina barn får sånt rykte... Hua... Jag är 29 och har inte kommit upp i dom antalen... Otäckt... Men men alla är vi olika...
Men något har jag säkert skapat och lyckats me :-) Sen seperationen är syskonen så tighta hahahaha efter allt skit prat...men bra är väl det... Och ikväll super dom alla tillsammans även mini... Skakar bara på huvudet...

Nej nu är det dax att sova lite... Har en underbar dag imon me mina sötingar att se fram emot <3

Godnatt alla godingar!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Shit det har vi glömt totalt att göra med sängen o de. Har haft så mkt annat att tänka på så det finns inte.! :S SORRY, inte meningen! :S
Men bra att ni löste det själva!

Anonym sa...

Ni skulle behöva en professionell hjälp från nån som kan styra er och hjälpa er och att få M att öppna ögonen. Tror det är brist på kunskap hos M och att han är osäker i sin roll. Gör detta snarast vännen så inte barnen drabbar. Kommer inte på nåt annat men lycka till söta du!

Massa kramar

Mitta

Susanne sa...

Ja du Mitta... Tro mig jag har försökt me allt men går ju inte om inte båda vill...
Han vägrar att gå till familje rätten... Sist så stormade han ut i ilska... Men jag har fått en del tips som kommer att komma upp nu i höst... Måste ske en ändring för både mig och barnen... Tack söta du för att du finns :-)

Kramen