fredag 16 december 2011

Känslosamt...

Oj vilken känslosam kväll det blev :-S Vi kollade på svenska hjältar och inte ett öga tort i den soffan jag och Sara satt i... Visst visste man att det fanns underbara människor runt om oss...men att få se dessa som vi såg ikväll...det är ju bara för otroligt... Är så glad att det finns så fina människor som gör så mycke för andra!!! Och sen när de var slut knäppte jag över på trean av en slump och där gick "vid din sida" och jag grät nästan hela timmen som var kvar av filmen... Så otroligt fint men samtidigt så känslosamt. Och nu när man själv är mamma och har gått igenom en massa olika kamper så kommer mycke känslor upp och funderingar. Så fy det blev bara jobbigt i slutet så jag fick knäppa över till en annan kanal. Det är ju så lätt att man hamnar i sina tankar om sin familj och vänner... Så mycket som har drabbat min familj bara :-( Och det är så mycke man inte har bearbetat och mycke man fortfarande blundar för :-( Samtidigt är jag så otroligt lycklig att jag har fått behålla min familj...vill inte leva en dag utan dom! Jag älskar min familj så otroligt och mina älskade sessor!!!
Kärlek till er alla <3

Idag har jag varit ledig :-) Kan säga att det har varit helt underbart!!! Och jag har verkligen njutit :-P Hehe... Sen när jag hämtade tjejerna så hämtade jag upp Sara oxå... Skulle fixa hennes naglar :-) Super roligt var det :-) Det blev förstärkning av hennes naglar med silver tipp :-) Och sen lite dekor :-P Och sen lackade jag mina naglar IGEN hehehe har gjort det fyra gånger idag :-P hehe Blir tydligen aldrig nöjd ;-) Men nu får det duga... För nu hinner jag inte fixa dom mera förens vi åker upp till Jul...och då får det bli jul lack :-)

Sarar naglar :-P


Mina naglar


Nej nu är det dax för sängen!!!

XOXO***


Inga kommentarer: