torsdag 15 december 2011

KLAR!!!

Åh nu är jag äntligen klar med alla mina eng uppg. Och det känns så otroligt bra!!! Ikväll när jag satte mig i soffan kändes det så otroligt skönt att slippa plugga :-) Nu ska man bara vänta in betygs samtalet på onsdag :-S Vill ju inte vänta så länge... Men men... Fick iaf reda på att jag fick VG+ på det muntliga nationella provet, gissa om jag blev glad!!!



Idag är Jullan lite bättre :-) Hon har kvar sin otäcka hosta men hennes temp ligger på 37.6 ungefär och hon har varit väldigt pigg idag. Imon vill hon gärna pröa gå till skolan och imon har hon bara 4 timmar...men vi får se hur hon känner sig på morgonen :-) Men vi får hålla tummarna!!!

Ikväll är jag otroligt sugen på pizza :-P men det har man ju så klart inte hemma :-P hehe Har inget annat gott hemma heller :-S Får ta några peppar kakor ist ;-) Och kolla någon bra film är jag sugen på... Får se vad det blir för något!!!

XOXO***

Inga kommentarer: