måndag 12 december 2011

Måndag igen

Då var det måndag igen... Helt otroligt vad fort helgerna går... Känns som man nästan inte hinner med vad man ska :-S
I fredags hade jag och sessorna en myskäll med Sara :-) Vi klagade go mat, lax, och försökte mysa så mycke vi kunde till Idol finalen ;-) Härligt med lite vuxen sällis ibl :-P Fast jag var rätt stirrig och hade otroligt mycke i huvudet... Men men...allt ska går ;-)

I lördags åt jag och tjejerna en go och lång frukost och passade på att fira tredje advent redan då eftersom tjejerna skulle till M igen vid lunch tiden... Vi hade verkligen super mysigt och det behövdes verkligen!!! Fast vi fick jaga Trassel som tusan för han skulle bara släcka ljusen med tassarna... Otroligt dum katt i alla lägen :-P Sen när tjejerna åkt tog jag och plockade ihop mig för min lilla färd... Och vägarna var rätt bra faktiskt... Bara drygt en mil som var snöig och jobbig resten gick undan ;-) Resten av dagen och kvällen bara njöt jag och tillbringade i soffan under en go filt... Tv:en hade inte så mycke att bjuda på mer än fotboll och när den var slut satte vi på en film, The Town, jätte bra faktiskt!!! Så har ni inte sett den så se dag :-) Det är verkligen underbart att bara tillringa en lördags kväll så här med trevligt sällis!!! Utan alla måsten... Sen att det blev otroligt sent innan vi ens somnade...men men... Det kändes igår... Skulle ju åka hemåt vid elva tiden eftersom söta Julia hade gymnastik uppvisning!!! Och oj vad duktig hon har blivit denna terminen :-) Jag var nog den stoltaste mamman där ;-) hehe. Och precis när jag kom till sporthallen kom sötaste Ida oxå men sin farmor och farfar och K. Och jag kan inte förstå att man inte kan anstränga sig lite mera alltså... Farfar är alltid lika trevlig och go men de andra har tydligen väldigt svårt att uppföra sig :-S Ida ville så klart att vi skulle stå på samma ställe för hon hade ju saknar mamma sin :-) Och jag har verkligen inga problem med det...herregud det är ju för barnens skull... Men men jag kan bara påverka hur jag är och vad jag säger och inte någon annan... Ida var iaf glad att vi stod tillsammans och det betyder allt... Och vi klappade såååå när våran Julia kom in och skulle "visa upp sig" men sin grupp!!!
Här är lite bilder!!!








Nu är det dax för att fixa lite middag till mig och tjejerna... Sen ska det pluggas tills jag somnar tror jag :-P

XOXO***









Inga kommentarer: