onsdag 21 december 2011

Tre dagar kvar :-S

OMG nu är det bara tre dagar kvar till julafton...och ännu har ingen julkänsla infunnit sig :-( I år är det verkligen svårt... Men visst jag får ju aldrig vara frisk heller... Idag vaknade jag med jätte hög feber och har mått dåligt hela dagen :-( Och sen är jag jätte tung andad :-( Men det har varit massor på schemat ändå... I morse var jag nere och tog prover inför läkare besöket imon, sen var det dax för betygs samtal med min eng lärare och äntligen är jag klar med kursen :-) Jippi!!!

Sen hade jag ett viktigt inbokat besök som jag inte fick missa och det gav mig massor :-) Så nu känns vissa saker lite lättare faktiskt. Sen gav jag mig hemåt för lite sen lunch. Sen var det återigen dax för läkarebesök ang min rygg...och troligen så har jag en otäck inflammation som ska medicineras bort nu :-)

Sen äntligen hämtade jag mina underbara sessor <3 Har saknat dom så otroligt!!! Alltid skönt att ha dom hemma :-) Och igår var jag på underbar jul konser som hela G-klavens skola hade i Heliga Kors Kyrka :-) Det var verkligen magiskt och alla barnen var så otroligt duktiga :-)

I väntan på Jul konserten


Julia som "blivande" ängel... Resten av sakerna väntar på henne i kyrkan hos lärarna :-)




Här är min sötaste snögubbe!!!


Julia, Saga och Sandra läser juldikt!!!


Här tågar alla barnen in :-)


Här kommer min söta snögubbe :-) hihi


Nu ska jag försöka packa lite inför resan...

XOXO***

Inga kommentarer: