söndag 18 december 2011

Lugn söndag = nice

Gud så skönt det är men lugna söndagar :-) Och när man inte är hemma så finns det inte så många "måste" att göra... Såååå skönt!!! Har varit en lite runda och handlat några så saker...bla ipren... Har så fruktansvärt ont i ryggen sen två veckor tillbaks och enligt rådgivningen skulle jag testa mina tramadol, panodil och ipren samtidigt för att uppnå maximal effekt... Och det känns faktiskt lite bättre men känner det gör jag fortfarande... Få nog gå till läkaren i veckan innan jag ska köra upp till Stockholm... Tror ärligt inte det går just nu med denna smärtan. Men det löser sig ;-)

Sitter just nu med *P* i soffan och kollar på Aston Villa -Liverpool  och nu står det 0-2 till Liverpool som tur är ;-) Annars blir det nog ingen rolig kväll om dom skulle förlora ;-) hihi Rätt roligt är det iaf att se någon så inne i fotbollen :-) Rätt charmigt på något sett :-) Är ju uppvuxen men en pappa som nästan stått framför tv:en hela matcherna och hoppat o hejat högljutt. Är man inte "me" i matchen blir man så skrämd när det händer något ;-) hahaha men roligt var det iaf när man var liten! Så när det kommenteras och hejas högljutt här i soffan så infinner sig en härligt känsla faktiskt :-) Gillar att kolla fotboll med *P*!!!

Sitter dock samtidigt och försöker komma på det sista jag ska köpa till tjejerna i julklapp... Det är fasen inte lätt... Tänkte dra mig ut till Ikea iaf imon och se vad man kan hitta till hemmet... Och vem vet kanske hittar något till tjejerna oxå!!! Sen måste jag fixa något till mammsen...på onsddag ska jag och tjejerna dit och ha lite lilljulafton <3 Ska bli så mysigt! Jag och tjejerna får ut på onsdag em tillsammans och hitta på något bra till henne.

Saknar mina sessor idag oxå... Visst det gör jag varje dag men idag saknar jag nog lite extra... Även jag har det otroligt bra där jag är...så finns saknaden ändå. Sitter och laddar ner lite musik jag och tjejerna ska ha i bilen på vägen upp och självklart laddar jag ner Eric Saades nya album till Ida fisen <3 Och till Jullan blir det Veronica Maggios senaste album. Och när jag kommer hem ska jag bränna ner lite filmer som dom kan kolla på i bilen :-) Kommer bli en mysig resa!!!

Nu är matchen snart klar så då får väl jag oxå vara klar ;-) hihi

Ha en skönt söndags kväll...för det kommer jag ha!!!

XOXO***

Inga kommentarer: