onsdag 14 december 2011

Tröttast...

Det är helt sjukt vad trött jag är nu om kvällarna... Varje gång tjejerna kollar på barnprogrammen så somnar jag direkt...och ändå är jag såååå trött ända tills jag kan lägga mig. Visst det är mycke denna veckan men det börjar bli jobbigt att vara så trött... Men imon har jag mitt sista prov i eng sen kan jag andas ut lite i det ämnet. Idag har jag gjort tre stora uppgifter i eng och det kändes faktiskt rätt ok när jag gick därifrån efter TRE timmar :-S Men nu är det gjort...
Jullan är tyvärr inte bättre och har fått vara hos mormor i em... Hon hostar så fruktansvärt och febern kommer tillbaks hela tiden :-( Hon missar verkligen allt roligt i skolan nu inför jullovet... Och det märks på henne... Och hon missar även gymnastiken denna veckan och där verkade det som dom oxå skulle hitta på något skoj...men det har jag faktiskt inte berättat :-S Nu ska hon bara försöka bli frisk till helgen så hon kan följa med sin pappa och fira jul med alla kusinerna :-)

Och min resa neråt går som den ska :-) I måndags stod jag på -28,1 kg :-) Känns så otroligt roligt och nu går det inte jätte snabbt och det känns oxå bra... Känns som om huden hinner med lite iaf även det är stor skillnad på den oxå... Men man kan inte få allt ;-) Tyvärr har jag haft otroligt jobbigt med maten sedan mina sista operationer... Mår väldigt lätt illa och får inte i mig målen som jag ska... Och varje morgon jag vaknar är jag super skakig...troligen för att jag har fått för lite i mig... Men jag kämpar på!!!



Nej nu ska jag droppa i säng faktiskt...

XOXO***

Inga kommentarer: