fredag 9 december 2011

Lovely friday!!!

Nu var det fredag igen :-) Denna vecka har gått så otroligt fort... Har varit sjukskriven fram tills igår då jag avbröt den... Har mailat samtliga av mina lärare om min situation och alla har svarat utom en...och det är nästan den viktigaste läraren...eftersom jag verkligen behöver den kursens slutbetyg. Så igår gick jag till skolan för att reda upp en del och vi var MÅNGA som inte var nöjda med läraren... Suck... Alltså läraren är verkligen duktig i sitt ämne...det är det ingen tvekan om men att lära ut och dessutom i en flex kurs suger hon på... Det är verkligen katastrof.... Så vi var en del som ställde henne mot väggen igår och till slut gick det ju super enkelt att reda ut vissa saker för oss alla!!! Det kommer inte bli lätt för henne när vi elever ska lämna omdöme sen...OMG säger jag bara... Men men...hon måste ändra sig till nästa kurs.

Annars denna veckan har jag försökt ta det "lugnt" men det är verkligen inte lätt... Det finns ju så mycke måsten... Tjejerna åkte till M i tisdags och det kändes för tidigt :-( Även jag var trött i kroppen och behövde andas lite så saknar jag dom så fruktansvärt... Men jag vet dom har det bra iaf!!! På em kom *P* och det kändes bra :-) Har saknar rätt mycke*** Vi tog det bara lugnt och bara va i nuet... Och båda var rätt trötta...så det kändes skönt att softa lite... Tyvärr uppstod det lite konstigheter som vi båda inte var direkt bereda på men något vi både "klarade"... Mest glada blev nog mina tjejer :-S Men det som hände skulle inte hända på det sättet liksom... Men nu har det hänt och inget jag kan göra ogjort... I onsdags tog vi oss in till Kna för lite julklapps jakt :-P Jätte mysigt och bara gå runt och strosa och inte ha någon tid hängade över en... Det gick rätt om men "magen" men det kändes när jag väl kom hemma... Men efter lite vila så blev det bättre :-) Jag fick iaf lite julklappar inhandlade den dagen så nu är jag lite närmare "klar"!!! Och oj så snabbt man vänjer vid sällis... Det var så otroligt tomt här hemma igår när jag kom hem...gillas inte ;-) Men imon åker jag upp ist :-)

Fast lite tråkigt väder var det stundvis i Kna :-P


Igår kväll vr jag och Sara uppe hos Tezzan och hade en liten tjej kväll :-) Jag han precis pussa och mysa lite med twinsen och dom fick sina födelsedags presenter! Sen han jag med lite kramar med dom andra barnen oxå...dom som tillät hehe. Tezzan hade fixat så go ostbricka...mums!!! Sen var det dax för mig att "jobba" hehe, det skulle ju fixas naglar på både S o T!!! Sara fick sina nails lackade och dekorerade och Tezzan fick akrylnaglar, franskt, och dekorering. Dom blev nöjda och då är jag oxå nöjd :-) Sen hade vi ju super mysigt bara vi tjejer oxå!!!





Strax ska jag faktiskt iväg och hämta hem mina sessor... M ska spela ikväll igen och då får jag och tjejerna passa på att mysa  :-) Och ikväll är det Idol finalen oxå... Fast det får bli lite dator tittande undertiden...Handbolls match ikväll oxå ju Sverige - Danmark!!! Spännande!!!

Ha en fortsatt trevlig dag!!!

XOXO***

Inga kommentarer: