torsdag 27 maj 2010

Franskt???

Idag har sötaste Anna varit här... Hon behövde lite hjälp me sina naglar :-) Me Like :-) hihi Hon ska på sin avslutnings bal imon!!! Vi hade en underbar eftermiddag me en massa prat och skvaller :-P hihi Hon ville ha lackat franskt...jätte roligt var det att fixa... Och hon blev super nöjd...och då blir jag oxå nöjd :-) Fixar ju lite me mina egna naglar men inte andras... Men idag var det riktigt roligt faktiskt... Har fixa mina lite idag oxå...det fick bli rosa :-) sommrigt...hihi Har ju haft världens bästa insperations källa JENNY hihi hon är ju så duktig... Synd bara att jag inte har möjlighet att gå kvar :-S Men har lärt mig massor så jag kan ta hand om mig själv ;-) hihihih





Imon ska jag hämta mina älskade små tjejer :-) hihi Även dom bara varit borta i två dygn så saknar jag dom jätte mycket... Och Julia var hemom och hämtade ett par skor idag... Och då kramade hon mig jätte hårt och sa "Mamma jag saknar dig massor åhhh söting då fick jag bara fram :-) Saknar dig massor oxå..." Så imon blir det kram kalas :-) Och en massa mys :-)



Nu blir det soffmys me Nova ist :-P hihi härligt de me...

Sköt om er...och våga chansa...livet är för kort ;-)

KRAM

Inga kommentarer: