måndag 24 maj 2010

Väntar och väntar...

Än har jag då inte fått hem min bil....Shit alltså... Nu har jag varit utan bil i två månader... Helt sjukt jobbigt har det varit för mig och tjejerna... Men TUSEN TACK till er alla som hjälper/hjälpt mig... Ni är guld värda ska ni veta... Hade inte klarat det utan er... Tack, Tack, Tack!!!
Mina söta tjejer frågar hela dagarna nu om dom ringt om bilen :-) hihihi bara för dom vet att snart är den klar... We Love Our Saab hihihihihi

Idag var jag och tjejerna iväg tidigt på morgonen och lämnade lite prover från mig... Inför läkar-besöket på onsdag... Mina tjejer är så söta och snälla när man är iväg så... Julia skulle naturligtvis sitta och kolla när jag blev stucken...hehehe... Och hon var så impad sa hon över hur duktig jag var....Åhhhh söta unge... Ida tyckte bara det var konstigt att jag inte fick något fint plåster hehehehe Ja jag har världens sötaste tjejer :-)

Men gud så det åskade idag... Tjejerna var så rädda... Den gick precis ovanför oss :-( Lätt att trösta när man själv är så rädd att man skakar... Men ska faktiskt berätta att det gick super bra för mig...till och me så jag känner mig stolt över mig själv hihihi... Vi satte oss och ritade och försökte glömma åskan...och vips så hade vi målat i 2 timmar... vi hade så roligt så tiden bara rann iväg :-) Underbar eftermiddag!!!

Nu vill jag bara bli lite piggare oxå... Nu har min förkylning satt sig på rösten...låter som en kratta hahahaha... Barnen hör ju inte när och vad jag säger :-S Så hes och begränsad... Så imon kommer jag vara lite bättre ytterligare har jag bestämt... Tänk posetivt...hahahaha

Nu är jag på jakt efter sing star till mina tjejer... Så är det någon som vill sälja sitt så snälla säg till... Dom hade blivit så glada :-) Please hihihihi....

Nu får det bli lite tv innan sängen kallar... Får se om jag får sova själv i sängen i natt :-P För nu i natt så låg vi där alla tre...så trångt och så lite sömn :-) hihihihi

Kramen på er alla***

Inga kommentarer: