lördag 29 maj 2010

Mindre roligt...

Idag har det varit en jobbig dag :-( Julia är så medveten om så mycket... Idag har hon varit både jätte glad och jätte ledsen... I morse sa hon: Mamma jag önskar detta skulle varit en roligt dag idag... Och jag sa: Dagen har ju inte börjat gumman!!! Men lill skruttan syftade på att hennes föräldrar gifte sig för 6 år sen :-S Och oj vad hon grät... -Önskar vi kunde fira som förut mamma... Önskar pappa och du låg här i sängen tillsammans... Och då avbröt Ida -Ja och Kamlilla oxå... Hahahaha Ida fisen är så söt... Märks hon gillar henne ;-) hihi Och jag försökte förklara för Julia så gott jag kunde... Men svårt när hon var så ledsen... Jag sa vi kan göra detta till våran speciella dag iaf... Och fira något annat och äta gott... Men det ville hon inte alls :-( Hon var bara jätte arg och ville ha det "som vanligt" åhhhh det gör så ont i mitt hjärta att se henne sån... Och så frågar hon om inte jag är ledsen... Och då blev jag så ställd... och jag ville ju inte ljuga... Och självklart är jag inte ledsen eftersom jag fått mitt liv så otroligt mycke bättre... Men sa det naturligtvis lite "finare"... Och så bra jag kunde... Sen följde detta hela dagen.. Flera gånger kom hon och kröp upp i mitt knä och var ledsen... Och tyckte allt var "dummt" som hon sa... Och lilla Ida ville bara ha tillbaks sitt hus sen kunde vi "alla" bo tillsammans hihihihi... Så idag har varit en kämpig dag men på ett annorlundare vis...
Imon kommer bli så mycke bättre... Imon står det massor på schemat... Och tydligen är det morsdag oxå... Får väl se hur det bli... Men bra ska jag och tjejerna ha det i alla fall :-) Och sen är det bara en vecka kvar till lillskrutt fyller hela fem år... Helt otroligt... Ska bli så roligt tycker hon :-) hahaha kan tänka mig de ;-) hihihi Och oj så det ska firas :-)

Nu ska jag krypa in i min säng där lill skrutt ligger och väntar :-) Kom precis upp och sa att hon var extra gosesugen ;-) hihihi SÅÅÅÅÅ söt är hon... Så mysigt ska det bli hihihihi...hoppas bara hon somnar om ;-) hihi

Natti natt sötingar :-)

Inga kommentarer: