fredag 14 maj 2010

Så jävla arg...

Jag är så jävla arg att det aldrig ska sluta... Varför kan dom inte bara lägga ner... Så patetiskt av dom alla att hålla på me en dialog på FB... Varför inte hålla mig utanför... Jag gör fan inte dom något...
Och dom har inte en aning om hur mycke jag kämpar för dessa ungarnas skull... Vill att mina barn ska trivas hos både mig och sin pappa så klart... Men det är det ingen som förstår... Ingen är me och ser hur dom kan gråta och må dåligt när dom ska iväg... Ingen är me och hör hur dom pratar... Men ändå så vet dom bäst... Det ÄR SÅ att barnen har rätt till sina föräldrar och inte vi som har rätt till dom... Och de har inget me tiden att göra... Barnen ska vara hos sina föräldra så att dom mår bra... Nu är det ju så att barnen inte velat vara hos sin pappa så jätte mycket och han har inte "kunnat" ha dom tydligen så mycket innan... Men nu passar det och då ska dom kastas in i halvtid ist för att lugnt få barnen till att prova sig fram... Undrar om alla vet att jag gett ett förslag att dom ska vara i 5 dagar ist för 3 och se hur allt fungerar... Och dessutom tycker tjejerna det är en toppen idé... Kolla me vilken enhet som helst och se vad som är skonsamt för barnen...
Men VARFÖR måste denna familj alltid hålla på... Och på FB... Vill ni mig något så snälla säg det direkt till mig... Fattar ni inte att det är barnen som kommer i kläm... Och ni...det finns alltid två sidor av allt... Börja öppna ögonen... Och tycker ni ska gå igenom bröllopstalen ni läste för oss... Dom stämmer jävligt bra på er M hahahahahaha... Tur att jag slipper det nu... Skulle bara fattat vissa saker lite tidigare...
Så snälla sluta nu och barnsla er... och väx upp... Staden är inte så liten...och det pratas riktigt mycke om vissa... Och sen en sak till... Sitta hos sin frisör och säga att jag försöker ta barnen och flytta till Stockholm??? När sa jag det till dig??? Nu vet jag att du inte läser här men din andra hälft gör... Så snälla sluta tala osanning... Vet ni vill ha mig från stan men då blir ni av me era barnbarn/syskonbarn... Så SLUTA NU... Om inte annat för barnens skull...