lördag 22 maj 2010

Het dejt :-P


Ikväll hade jag en het dejt :-P hehehehe Me Ben & Jerrys åhhhh så nice...hihihi Har ni inte provat dessa så har ni missat något otroligt... Finns så många goa sorter en för varje humör ;-) hihihhi Men ikväll blev det "chocolate fudge brownie" Mmmm så gottit hihihi Och lite film så klart :-P Det är vad jag orkar denna underbara lördag :-) Hoppas bara jag mår lite bättre imon när mina prinsessor kommer hem <3 Längtar så jag dör just nu :-D Så imon kommer det vara kram kalas :-) hihihi

Igår var jag nere på stan och klippte mig...ja eller Linnea klippte mig ;-) Blir alltid lika nöjd när hon varit i mitt hår ;-) hihihi Tusen tack gumman!!! Sen var jag och Li uppe på In My House....och gud vilken underbar affär... Kan erkänna att innan jag gick upp tänkte jag lite tyst för mig själv att här kommer ju allt vara svin dyrt...MEN så fel jag hade... Helt underbart var det :-) Fanns så otroligt mycke fint till bra priser... Så mitt hem kommer innehålla en del från In My House ;-) hihihi...

Min lilla Nova fis är så mysig för tillfället... Visst hon har alltid varit mysig men nu är hon extra gosig... Helt underbart härligt... Varje gång man kommer hem så blir man mött av någon... Och varje gång man vaknar får man lite morgon gos :-) Men massa bus finns det i henne oxå :-S hihi Det märks att hon är en liten mise... Och hon ska bara envisas me att rivas på mina lår under täcket...ajajaj...men då blir man ut "kastad" från sovrummet...hihihi Men då får hon leka av sig lite i resten av lgh.

Funderar på varför M alltid måste tjuvlyssna på när tjejerna ringer hem till mig??? Det börjar bli rätt så retfullt nu faktiskt... När tjejerna är här hemma får dom alltid prata i lugn och ro och IFRED me sin pappa... Skulle aldrig ta den tiden ifrån dom... Men nu har det varit några gånger som tjejerna kommit hem och sagt att pappa alltid ska sitta vid sidan om och lyssna...jag undrar bara varför??? Men det bästa är ju att då får han faktiskt höra hur jag pratar me tjejerna... Då kanske han kan sluta "misstänka" saker och ting hela tiden... Tycker bara det hela är så barnsligt... Sen har jag tänkt mycke på vad min älskade Julia sa i veckan... "Mamma varför säger pappa alltid när jag åker ifrån honom att jag får komma till honom när jag vill när jag inte får åka till dig mamma när jag vill??? " Hur svarar man på de??? Jag sa helt enkelt att det får du fråga din pappa... Jag kan bara svara för att du självklart får åka till din pappa när du vill... Hmmm har en liten funderare :-) hihihi

Åh idag fick jag reda på en underbar nyhet... Min fina mamma har förlovat sig me Jörgen :-) Super grattis på er... Är så glad för eran skull ska ni veta :-) Massa kramar till er!!!

Nej nu ropar sängen igen...får aldrig vara ifred ;-) hehehehehe

Natti natt alla godingar där ute ;-)

Inga kommentarer: