lördag 29 maj 2010

Underbar dag!!!


Idag kom mina underbara prinsessor hem <3 Ida sprang så snabbt hon kunde in i min famn när jag hämtade henne :-) Åh mamma vad jag har saknat dig :-) hihi Underbara dotter!!! hihi Och Julia var lika glad hon :-) Älskar dom så mycke... Och mormor var me en runda oxå :-) Sen åkte vi ner till parken och lekte me Finaste tjejerna :-) Marie, Meja och Elli <3 Tjejerna hade jätte roligt... Men det blåste lite... Men sen så kan jag bli så arg**** grrrr När tjejerna sprang runt och lekte satt jag och Marie och snackade lite...och några andra "föräldrar" satt en bit bort och RÖKTE... I en LEKPARK för barn... Är det bara jag som inte tycker det passar??? Ok vi är ute... men allvar kan man inte i alla fall gå undan lite så stor är inte lekparken... Jag tycker i alla fall det är ett big NO NO... Sen kom det en "ny" familj till sällskapet och pappan i sällskapet reste sig me en cigg och skulle gå undan...då säger den ena mamma: var ska du? -Jo jag tänkte gå undan och röka lite... Wow tänkte jag... Men tror du inte den korkade mamman svarar: Ehh du kan lika gärna röka här... Fast han gick faktiskt undan...men vad hjälpte det??? INGET för "mamma" tände ju en cigg hon me...i lekparken :-( grrr förlåt men sånt här gör mig så arg... Borde vara lika förbjudet som på restaurang...hahaha även det är ute... Men vi kanske ska döpa om lekparken till "rökringen" hahaha... Suck....
Jaja tjejerna hade roligt i alla fall...
Sen begav vi oss hem till söta Anna... Hon skulle ju på sin bal ikväll... Och gud så vacker hon blev... Hon såg ut som en prinsessa alltså :-) Bedöm själva... hihi




Ikväll har jag fixat Erikas Nails :-) hon blev oxå nöjd... Och även min söta Julia har fått fransk manikyr hihi Vadå är det inte vanligt bland 8-åringar hihihi... Men så otroligt glad blev hon i alla fall!!! Betyder allt för mig ;-)



Sen har vi haft en super mysig kväll... Dom somnade direkt :-)
Får se vad morgondagen erbjuder...så svårt att planera me detta väder :-S Regn, sol, regn, sol nej regn eller??? Sol??? Åhhhhh så tråkigt.... Men men försenat april väder kanske :-P hehehe
Och vi ska troligen få underbara grannar oxå :-P hihi Längtar ;-) hihi

Men nu tror jag det får bli lite sömn så man orkar me tjejernas tempo hihihi

Love to you all***

1 kommentar:

SANNA sa...

Håller med dig totalt med rökningen! Fasen! Det skadar ju barnen!! Hmm... vilka grannar kan det tänkas bli!?! ;)