tisdag 11 maj 2010

Märkligt....

Ska det vara så jävla svårt att sammarbeta när det gäller barnen... Dom ända som blir lidande är ju tjejerna... Och varför är det bara jag som tydligen förstår det...
Man kan inte bara säga att man ska "försöka" att ta ansvar... Man MÅSTE ta ansvar... Inte mycke som funkar just nu... Ta läxläsningen... den gör man tydligen bara hos en förälder även man fått det påpekat att det måste göras... Eller ja det "glöms" ju...grrr... Åter igen inte vi som blir lidande utan Julia... Och det spelar ju ingen roll hur en annan gör...även jag går ner på lägsta nivån fattas ju inget... Hur jävla lång tid sak det ta innan man tar ansvar som en förälder... Eller är allt sunt förnuft borta och bara den nya blomman som gäller??? Hatar och se mina tjejer besvikna... Ringer man 5 min innan en avslutning och säger att man inte kommer??? Inte OK... Barnen blir så besvikna så ofta nu och jag försöker hålla käften man det går inte mera... Nu måste fan något hända... ANSVAR... Utåt sett ska allt se så jävla bra ut... Och det är ju klart... Status är ju allt... Vill inte mina tjejer ska behöva ha det så här... Det måste fan finnas något sätt att få denne att sammarbeta... Men han nekar ju allt... Vi har inte rätt till våra barn, det är dom som har rätt till oss... Och då måste vi kunna ta ansvar... Annars är det ju så otroligt hemskt... MÄRKLIGT...

Denna var så perfekt tyckte jag :-) hihihi


Oavsett vad du ger en kvinna så kommer hon att ge dig någonting bättre. Ger du henne en spermie ger hon dig ett barn. Ger du henne ett recept ger hon dig ett mål mat. Ger du henne ett hus ger hon dig ett hem. Ger du henne ett leende ger hon dig sitt hjärta. Hon multiplicerar och förstorar allt oavsett vad du ger. Så........... om du ger henne någon skit så kan du förvänta dig ett helvete tillbaka...!


Nu har man fyllt ett år YNGRE igen...hahaha Mina små tjejer gjorde verkligen min dag perfekt <3 Sanna o Mats hade tagit me dom ner på Maxi för att fixa presenter till mig :-) Julia hade varit så engagerad och glad :-) Tack för ni är så underbara me mina barn och me mig ;-) hihi
Är så glad att jag fick "låna" mina tjejer på min dag och dom var så glada hela tiden... Bara att se deras lycka i ögonen gjorde hela min dag :-) Jag älskar dom över allt annat!!! Hela dagen blev underbar tack vara alla härliga människor jag har runt omkring mig... Äntligen var det skönt att slippa bli besviken som man blivit dom tidigare åren...eller bli bortglömd...
Synd bara att underbar inte kunde vara me när vi hade så roligt :-) Men alla fina ord värmde!!!

Nej nu får nog sängen sin vilja igenom :-) Jaja jag kommer hihi

Natti natt***


Inga kommentarer: