söndag 23 maj 2010

Passar inte in tydligen???

Hmmm...reklam är väl något alla får...Men ibland får jag faktiskt för mig att kolla igenom den... Och denna gången var det en massa semester tips och rabatter hit och dit... Från Barnensgård till tosselilla, skara sommarland...kolmården...ja en massa roliga saker... MEN...sen kommer det till att passa in... ALLA erbjudanden som dessa ställen hade var naturligtvis 2 vuxna och 2 barn????? VARFÖR...ser alla familjer ut så idag eller??? Om jag ser mig omkring tycker jag inte att det ser så ut... Idag finns alla möjliga konstellationer på familjer... Men tydligen har inte alla dessa sommar nöjen blivit så morderna... Så nu är det bara ut och leta efter en till vuxen hahahahahaha NOT hehehehehe

Idag kom mina tjejer hem :-) Har saknat dom massor <3 Men dom tycker det är så jobbigt att åka i mellan oss... Mycke tårar vem dom än lämnar nu... Men idag försvann tårarna snabbt som tur var... Ida vill så gärna att mamma och pappa ska bo ihop igen...gud så svårt det är att förklara för henne... Klart alla barn vill det...men som sagt alla famlijer ser olika ut :-S

Imon är det dax för ny provtagning...sen på onsdag ska jag in till läkarna igen...får vi se vad som händer nu... Sen jag fick sprutorna så har det blivit bättre...men... när jag väl blir "sjuk" så blir jag ju super sjuk... Halsen svullnar ju igen på två sekunder och jag kan inte andas...så jävla läskigt...ibland rinner det verkligen om mig...så äckligt...men vad ska jag göra??? Suck... Men vi får se vad MR doktor har att säga.... Är en aning nervig....

Nu ska jag sätta mig och tänka ut vad vi ska hitta på imon då tjejerna är lediga :-)



Ha det underbart...

KRAM

Inga kommentarer: